וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: בת שלוש ירתה בטעות באחותה בת ה-4 - והרגה אותה

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 14:15

חמישה מבוגרים, קרובי משפחה וחברים, היו בדירה בעת הירי, אך הילדות היו ללא השגחה, אמר השריף: "בת השלוש מצאה אקדח חצי אוטומטי טעון. בני המשפחה שמעו ירייה אחת. הם רצו לחדר ומצאו את בת הארבע שוכבת ללא הכרה"

ילד יורה בשוטרים ביוטה, ארצות הברית/Unified Police Department in Midvale, Utah

ילדה בת שלוש מצאה אתמול (ראשון) אקדח טעון בביתה בטקסס, ירתה בטעות באחותה בת הארבע והרגה אותה, כך דיווחה המשטרה. אד גונזלס, שריף מחוז האריס, אמר כי הילדות היו בחדר השינה בדירה ביוסטון, היכן שגרו עם הוריהן.

חמישה מבוגרים, קרובי משפחה וחברים, היו בדירה בעת הירי, אך הילדות היו ללא השגחה, הוסיף גונזלס. לדבריו, האב היה בטוח שהאם שומרת על הילדות, ונהפוך הוא, ובסופו של דבר הן נותרו לבדן בחדר השינה. בת השלוש מצאה אקדח טעון וירתה פעם אחת.

"בת השלוש מצאה אקדח חצי אוטומטי טעון. בני המשפחה שמעו ירייה אחת. הם רצו לחדר ומצאו את בת הארבע שוכבת ללא הכרה", אמר גונזלס. מותה נקבע בזירה לאחר שהמשטרה הגיעה למקום בעקבות שיחת חירום של בני המשפחה.

משרד התובע המחוזי של מחוז האריס יחליט אם להגיש כתבי אישום נגד מישהו מהמבוגרים שהיו בדירה, בהתבסס על חקירת המשטרה.

על פי ארגון Everytown for Gun Safety, עד כה השנה היו לפחות 58 מקרי ירי לא כוונים על ידי ילדים בארצות הברית, שגבו חיים של 22 בני אדם ופצעו 37. ב-2022 כולה נרשמו 353 מקרי ירי לא מכוונים על ידי ילדים, 156 מתו ו-212 נפצעו.

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully