וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של רותם מנסנו, שנפצע קשה בפיגוע בדיזנגוף: "התעורר ושאל מה שלום חבר שלו"

עודכן לאחרונה: 12.3.2023 / 12:11

שלושה ימים לאחר שנפצע קשה מירי מחבל בתל אביב, משפחתו של ה-DJ האהוב סיפרה כי הוא חזר לנשום בכוחות עצמו, אך מצבו מוסיף להיות קשה. עוד סיפרו על אחיהם: "הוא בן אדם מלא שמחת חיים, יש לו לב רחב כאוקיינוס"

בווידאו: מתפללים לשלומו- אחיו של רותם שנפצע קשה בפיגוע: הוא הלב של המשפחה/יותם רונן

אחיו של רותם מנסנו, אחד הגברים שנפצעו בפיגוע הירי שאירע ביום חמישי ברחוב דיזנגוף בתל אביב, סיפרו היום (ראשון) כי הדבר הראשון ששאל כשפקח את עיניו הוא מה המצב של חבר שלו. "רק אחר כך הוא הסתכל מה קורה איתו", סיפרה.

עוד שיתפו על ההתמודדות שהוא חווה: "אתמול הוא חזר לנשום בכוחות עצמו. המצב שלו עדיין מאוד קשה. כואב לו מאוד, הוא סובל המון ונמצא במצב נפשי לא טוב". "הוא לא מצליח לנהל שיחות ארוכות ומביע את עצמו במילים בודדות", סיפרה אחותו. "אנחנו מנסים לקרוא את שפתיו ולא תמיד מצליחים אבל אני רואה את הפחד שלו מהמוות בעיניים ושהוא רוצה אותנו מסביבו", היא תיארה.

"רותם הוא אחינו הקטן, הלב של המשפחה. בן אדם מלא שמחת חיים, לב רחב כאוקיינוס, מלא נתינה ואהבה לזולת", סיפרה עליו אחותו. "רותם חי את חייו כדי לשמח אנשים".

רותם מנסנו, נפצע קשה בפיגוע בדיזינגוף 09 במרץ 2023. ללא, אתר רשמי
רותם מנסנו/אתר רשמי, ללא
זירת פיגוע ירי,דיזנגוף תל אביב, 9 במרץ 2023. אריק מרמור, פלאש 90
זירת הפיגוע ברחוב דיזינגוף/פלאש 90, אריק מרמור

משפחתו של רותם סיפרה אחרי הפיגוע: "רותם הוא DJ אהוב שמשמח כלות וחתנים, הוא בחור חזק ואנו בטוחים כי ילחם ומחכים להמשך שיפור במצבו. אנחנו מאמינים כי הוא יחזור לשמח עוד זוגות רבים באירועים בעתיד".

בפיגוע נפצעו גם אור אשכר, שעדיין נלחם על חייו, ומיכאל אוסדון, שנפצע בינוני-קל. ביום שישי אוסדון שחזר את האירוע: "הלכנו בדיזנגוף מצפון לדרום, בדרך לחתונה של חבר קרוב - וממש בהגעה לצומת אחד החברים שלי שהיה משמאלי קיבל כדור מאחורה", סיפר לחדשות 12. "לאחר מכן המחבל עבר לצד שלי גם וירה בי כדור מאחורה. הזזתי את הראש - והלחי שלי נפגעה ולא הראש. הוא ירה עוד כדור אחד בחבר השלישי. שני החברים שלי לצערי נפלו וצריך להתפלל עבורם שיהיו חזקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully