וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל ההפגנות: נתניהו ורעייתו המריאו במסוק לנתב"ג

עודכן לאחרונה: 9.3.2023 / 15:52

מסוק שהמתין לרה"מ ורעייתו בבית החולים הדסה עין כרם המריא רק כפעולת הטעיה למפגינים, בעוד הזוג הגיע לנמל התעופה במסוק אחר של המשטרה. נתניהו לפני המראתו: ההפגנות - כדי להפיל ממשלת ימין שנבחרה באופן דמוקרטי. לפיד: "הוא לא מצליח להפסיק לשקר"

בווידאו: נתניהו לפני ההמראה: המטרה של האופוזיציה- לדרדר לאנרכיה ולהביא לבחירות/לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא היום (חמישי) מירושלים לנתב"ג במסוק, משם יטוס לפגישה מדינית ברומא. זאת, בשל המפגינים שחסמו את הכניסה לשדה התעופה, בניסיון לשבש את התנועה בין הטרמינלים. נתניהו ימריא מהמנחת בבית החולים הדסה עין כרם, יחד עם כוחות אבטחה מתוגברים.

בעוד עשרות מפגינים במנחת הדסה, מסוק ראש הממשלה המריא - בהיעדר בני הזוג נתניהו, מה שככל הנראה בוצע כפעולת הטעיה. נתניהו ורעייתו המריאו במסוק אחר. שרה נתניהו תועדה "מוברחת" למסוק משטרתי.

לפני המראתו אמר נתניהו לעיתונאים כי מטרת המחאות היא להפיל את ממשלתו. "אנחנו במאמצים להגיע להבנה לגבי הרפורמה המשפטית. כל המאמצים נתקלו בסירוב מוחלט של האופוזיציה וניסיונות לדרדר את המדינה לאנרכיה. המטרה שלהם זה להפיל ממשלה שנבחרה באופן דמוקרטי ולהוביל לבחירות שישיות. לא ניתן לאף אחד לשבש אץ הדמוקרטיה הישראלית", אמר נתניהו.

מסוק רוה"מ, ככה"נ ללא משפחת נתניהו, ממריא  מירושלים לנתב"ג לקראת הטיסה לרומא. 9 במרץ 2023. רוני כנפו
מסוק רה"מ המריא - ללא נתניהו/רוני כנפו

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד הגיב לדבריו של נתניהו ומסר: "אפילו על מדרגות המטוס, בדרכו לסוף שבוע בזבזני ומיותר על חשבון המדינה, נתניהו לא מצליח להפסיק לשקר. הממשלה לא הסכימה לשום ניסיון הידברות, והיא ממשיכה באמוק החקיקה שיהפוך אותנו למדינה משיחית, קיצונית ולא דמוקרטית. האנרכיסטים היחידים בסיפור הזה הם שרים בכירים בממשלה שמנסים להבעיר את המדינה".

ברומא, לשם נתניהו טס לפגישה עם ראש הממשלה ג'ורג'יה מלוני, צפויה להתקיים הפגנה של יהודים וישראלים. מארגני ההפגנה אמרו כי היא נועדה "להעלות את המודעות בקרב דעת הקהל האיטלקית והמוסדות האיטלקיים לסחף האנטי-דמוקרטי של ממשלת הימין הקיצוני הנוכחית בישראל, המנסה להגביל את כוחו של הצדק באמצעות רפורמה במערכת המשפט".

מפגינים נגד המהפכה המשפטית במנחת הדסה, 9 במרץ 2023. ללא, אתר רשמי
מפגינים נגד המהפכה המשפטית במנחת הדסה, 9 במרץ 2023/אתר רשמי, ללא
מפגינים נגד המהפכה המשפטית חוסמים את נתב"ג, 9 במרץ 2023. ינון שלום יתח, מערכת וואלה
הפגנה מחוץ לנתב"ג, היום/מערכת וואלה, ינון שלום יתח

לפני הטיסה, איש מטייסי אל על לא התנדב להטיס את ראש הממשלה ומשפחתו לביקור ברומא, ובמשרד ראש הממשלה החליטו לפתוח את המכרז לטיסה לרומא לעוד חברות תעופה ישראליות כמו ארקיע וישראייר. לבסוף הוחלט כי נתניהו ייסע במטוס צר יותר, של אל על.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully