וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ לא יסיר מועמדותו לנשיאות גם אם יוגשו נגדו כתבי אישום - והוא גם שר על זה

עודכן לאחרונה: 5.3.2023 / 15:13

הנשיא לשעבר גם פירסם שיר למטרות צדקה שעושה שימוש בהמנון האמריקני. את השיר הקליט עם מקהלת גברים מכלא בוושינגטון, שנכלאו בשל מעורבותם בהסתערות על גבעת הקפיטול ב-6 בינואר 2021

דונלד טראמפ הכריז על התמודדות בבחירות 2024/רויטרס

נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ אמר אתמול (שבת) כי ימשיך בהתמודדותו בבחירות לנשיאות ב-2024, גם אם יוגשו נגדו כתבי אישום באחת מהחקירות שנפתחו נגדו בשל לקיחת מסמכים חסויים מהבית הלבן בעת סיום כהונתו והתערבות בבחירות ב-2020.

טראמפ התחייב כי ימשיך כמועמד בתגובה לשאלה שנשאל במסיבת עיתונאים בכנס השדולה השמרנית (CPAC). טראמפ השיק את הקמפיין שלו לבית הלבן בנובמבר, שבוע לאחר בחירות אמצע הכהונה שבהן איכזבו המועמדים הרפובליקנים.

סקר עדכני של בוחרים רפובליקנים מצא כי מושל פלורידה רון דסנטיס נתפש כיריב העיקרי של טראמפ, ואך צפוי להביס אותו בשני אחוזים, אם הפריימריז לראשות המפלגה יצטמצמו לשניהם. דסנטיס עדיין לא הודיע באופן רשמי על התמודדות ב-2024.

דונלד טראמפ ומלניה מצביעים בבחירות אמצע הכהונה בפלורידה. רויטרס
דונלד טראמפ ואשתו מלניה/רויטרס

טראמפ גם פירסם שיר למטרות צדקה שאותו הקליט עם מקהלת גברים מכלא בוושינגטון, שנענשו בשל מעורבותם בהסתערות על גבעת הקפיטול ב-6 בינואר 2021.

ביום שישי, השיר Justice for All בביצוע טראמפ ומקהלת כלא J6 הועלה לפלטפורמות הסטרימינג, כולל ספוטיפיי, אפל מיוזיק ויוטיוב. על פי אתר "פורבס", הסרטון יוצג לראשונה בפודקאסט של סטיב בנון, פעיל הימין הקיצוני ולשעבר בכיר בקמפיין של טראמפ ובממשלו בבית הלבן.

השיר נמשך שתי דקות ומסתיים בקריאות "U-S-A! U-S-A! U-S-A!". את השיר הפיק, על פי "פורבס", אמן הקלטות חשוב שזהותו לא פורסמה. כמו כן, דיווח האתר כי מטרת השיר לגייס כסף בעבור משפחות האסירים, "אך לא את משפחות האנשים שתקפו שוטר".

על פי הדיווח, המקהלה מורכבת מ-20 אסירים בכלא שהוקלטו באמצעות הטלפון. כמה מהם שרים מדי לילה את ההמנון האמריקני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully