וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: נעלמה ב-1992 - ונמצאה בחיים לאחר 30 שנה בבית אבות

עודכן לאחרונה: 5.3.2023 / 11:23

פטרישיה קופטה בת ה-83 נראתה בפעם האחרונה בפיטסבורג. בעלה, בוב קופטה, דיווח על היעלמה כמה חודשים לאחר מכן. בזמנו הוא אמר לרשויות כי אשתו נוהגת "להיעלם לפעמים לתקופות קצרות"

אישה מפנסילבניה שנעלמה לפני יותר מ-30 שנים ומשפחתה האמינה כי מתה, נמצאה בחיים בבית אבות בפוארטו ריקו, כך דיווחה המשטרה ביום חמישי.

פטרישיה קופטה בת ה-83 נראתה בפעם האחרונה בפיטסבורג בקיץ 1992, על פי שלט של נעדרת שפירשם מרכז החירום של פנסילבניה. בעלה, בוב קופטה, דיווח על היעלמה כמה חודשים לאחר מכן. בזמנו הוא אמר לרשויות כי אשתו נוהגת "להיעלם לפעמים לתקופות קצרות".

"חזרתי הביתה לילה אחד, והיא נעלמה. איש לא ידע היכן היא", אמר קופטה במסיבת עיתונאים של משטרת רוז טאונשיפ.

על פי המשטרה, הם גילו על הנעדרת כשסוכן של האינטרפול ועובדת סוציאלית מפוארטו ריקו יצרו עימם קשר בשנה שעברה ואמרו כי הם סבורים שפטרישיה חיה בבית אבות. "הם דיווחו לנו שהיא הגיעה אליהם ב-1999, לאחר שהסתובבה ברחובות פוארטו ריקו", אמר מפקד המשטרה בריאן קולהפ.

האינטרפול והעובדת הסוציאלית אמרו כי מצאו את פטרישיה מסתובבת ברחובות ובמהלך השנים היא "סרבה אפילו לדון בחייה הפרטיים או לספר מהיכן הגיעה", אמר קולהפ. בגילה המתקדם, היא החלה לחשוף פרטים שבסופו של דבר הובילו את המעורבים ליצור קשר עם משטרת רוז טאונשיפ.

בפיטסבורג, פטרישיה היתה "מטיפת רחובות מוכרת". היא נהגה לגשת לזרים ולספר להם על חזיונות של מריה הקדושה וכדומה. המשטרה ידעה "שיש לה בעיות נפשיות והיא נהגה לאיים על משפחתה שתעזוב אם יכניסו אותה למרכז טיפולי", אמר קולהפ. לדבריו, היא עזבה את העיר מרצונה החופשי.

בעלה סיפר כי הזוג נהג לחלום על חופשה בפוארטו ריקו, לכן בזמנו הוא פירסם את דבר היעלמותה גם שם. פטרישיה ובוב היו נשואים 20 שנים לפני שנעלמה. לפטרישיה לא היו משפחה או מכרים בפוארטו ריקו.

המשטרה מאמינה כי האישה בפוארטו ריקו היא פטרישיה לאחר תשעה חודשים של השוואת דגימות DNA שסיפקו אחותה, גלוריה סמית, ואחיינה. "באמת חשבנו שהיא מתה", אמרה גלוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully