וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאוריה מפחידה: אנשים נעלמים דרך "מבוך של מערות קניבלים"

3.6.2021 / 23:16

חשבתם ששמעתם כבר כל תיאוריית קונספירציה? הכירו את משתמשת הטיקטוק שהפחידה את הרשת כשהצליחה לדבריה למצוא קשר בין מקרי היעלמות של אנשים בפארקים הלאומיים להימצאות של שבטי קניבלים שחיים במבוך סודי של מנהרות ומערות

גולשת טוענת שיש קשר בין "מערות של קניבלים" לנעדרים בארה"ב/@danthedingbat21,

כבר שמענו הרבה תיאוריות קונספירציה מופרכות, אבל כל פעם מצליח להישבר שיא חדש. הפעם זו יוצרת בטיקטוק ששיתפה תאוריה מוזרה לפיה אזרחים אמריקנים נעלמים בגלל "מבוך סודי של מנהרות ומערות מלאות בקניבלים" - והיא הצליחה להפחיד לא מעט אנשים.

הטיקטוקרית, שנודעת בשם @danthedingbat21, הגיבה לסירטון של משתמשת אחרת שאמרה "האם אנחנו יכולים לדבר על כמות האנשים שאבדו בפארקים הלאומיים ומעולם לא נמצאו?"

בתגובה דן חשפה מפה של מקומות בהם נעלמו אנשים ברחבי ארצות הברית ומולה מפה שמציגה לדבריה את מערכת המערות בארצות הברית, אמרה שיש הקבלה ביניהן וטענה ששבטים קניבלים גרים בתוך המערות ושאנשים נלקחים לשם ונאכלים על ידיהם. "אם תסתכלו על היכן אנשים נעלמים בפארקים הלאומיים - זה תואם ישירות את מערכת המערות בארצות הברית".

צפו בסירטון שלה עם ה"הוכחות"

היא הוסיפה ואמרה בביטחון שהיא "יודעת שכולכם ראיתם סרטונים שמדברים על כך שקניבלים גרים ביערות, ושיש אנשי פרא שנמצאים שם. אני חושבת שהם חיים בקהילות והם פשוט חוטפים אנשים כשהם יכולים".

לא מספיק מופרך בעיניכם? חכו יש לה עוד "הוכחה" - בשלב הבא היא החלה לדבר על קולות של ביגפוט שהוקלטו וטוענת שזו בסך הכל הדרך של שבטי הקניבלים להודיע אחד לשני היכן הם נמצאים. "אני חושבת שהקולות האלה הם סוג של נהמות, וכך הם מתקשרים אחד עם השני, ןאומרים איפה כל אחד נמצא".

היא סיכמה ב"לא ראינו מעולם איש שלג, לא ראינו מעולם ביגפוט, אבל כן מצאנו בגדים של אנשים שנעלמו במרחק 100 מטרים מאיפה שהם נלקחו במקור".

זו ההוכחה שלה?

מפת מערכת מערות בארצות הברית. danthedingbat21/TikTok, צילום מסך
המפה שמקשרת בין האנשים הנעלמים לרשת המערות/צילום מסך, danthedingbat21/TikTok

בסיום הסירטון, היא מודה שאם זה נשמע לכם מוכר זה בגלל שזה דומה לעלילת סרט האימה הבריטי "המדרון" (The Descent). בסרט, שש נשים נכנסות למערכת מערות ומתקשות לשרוד מול כל היצורים שנמצאים בפנים.

1,600 נעדרים באזורי הפרא בארה"ב

@sarebearrr_

Something is def hiding in national parks and I intent to never find out #horrortok #unsolvedmysteries#truecrime #nationalparks #feralpeople

♬ original sound - RabekkiJeanate

אלפים צפו בסרטון ונשארו המומים מהתיאוריה שלה, אבל למרבה ההפתעה היא לא המציאה אותה ומאחורייה עומדת בעייה כואבת ואמיתית ממש - על פי נתוני האגף לחיפוש אחר נעדרים, מעל ל-600 אלף אנשים נעלמים בארצות הברית מדי שנה. כ-92 אחוזים מהם נמצאים, מתים או חיים, עוד 4,400 גופות לא מזוהות נמצאות מדי שנה - אבל האחרים עדיין נעדרים.

ב-2011 דיוויד פאלודיס, המייסד של תנועת החיפוש אחרי ביגפוט בצפון אמריקה, החל לפרסם מאגר של שמות אנשים שנעדרים "בנסיבות מסתוריות" ועל פי המחקר שלו - ישנם כרגע למעלה מ-1,600 אנשים שנעלמו ועדיין נעדרים באזורים הפראיים השונים ברחבי ארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully