וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתיעוד: חטף אוטובוס ילדים והתייאש כי הם הציקו לו בשאלות

25.5.2021 / 23:15

ילדים הם סקרנים מטבעם - וזה מה שאולי הציל את חייהם לאחר שחייל שנמלט מהצבא ניסה לחטוף את האוטובוס בו נסעו כשהוא חמוש ברובה. נהג האוטובוס סיפר: הם הפציצו אותו בשאלות עד שהוא אמר "מספיק! די כבר" ושיחרר אותנו

צפו בתיעוד רגעי האימה באוטובוס

18 ילדי גן ובי"ס יסודי סקרנים הצליחו להציל את עצמם ואת נהג האוטובוס שהסיע אותם לבית הספר מידיו של חוטף חמוש - בזכות זה שהרגיזו את החוטף כשהציפו אותו במטח שאלות.

נהג האוטובוס של בית הספר היסודי "פורסט לייק" בדרום קרוליינה חשף שהילדים חסרי הפחד "נדנדו" בשאלות לחוטף שהחזיק אותם כבני ערובה כשהוא חמוש ברובה.

התקרית האלימה התחרחשה לפני כשלושה שבועות, אולם רק השבוע התראיין הנהג, קנת קורבין, לתוכנית "בוקר טוב אמריקה" וסיפר מה קרה באוטובוס כאשר ג'ובאן קולאזו בן ה-23, שהתגייס לא מזמן לצבא, ניסה לחטוף את האוטובוס לאחר שעל פי הדיווחים נמלט מבסיס צבאי.

קולאזו כיוון רובה לראשו של קורבין ואמר לו לנסוע לעיירה הסמוכה, אך הנהג אמר שהילדים החלו להציק לו בשאלות ללא הרף ונראה שתיסכלו אותו עד שבסופו של דבר זה הוביל לשחרורם.

הנהג מספר: כך הילדים הצילו אותי ואותם

הנהג סיפר שהילדים שאלו את החוטף אם הוא חייל, שאלה עליה הוא ענה בהיסוס ואז הם שאלו אותו "למה אתה עושה את זה?" - ולזה הוא לא ענה. הילדים גם שאלו אם הוא יפגע בהם או בנהג האוטובוס וקורבין סיפר שלשאלה הזו הוא ענה: "לא, אני מוריד אתכם מהאוטובוס". קורבין ציין כי נראה שקולאזו איבד לגמרי את קור הרוח כשהופצץ בשרשרת שאלות מהירות מהילדים.

לאחר כשש דקות של שאלות בלתי פוסקות לחוטף נמאס. "כשהם התחילו לתחקר אותו נראה שזה תיסכל אותו כי המטרה העיקרית שלו הייתה להגיע לעיירה הבאה. אני חושב שהיינו בדרך ארבעה קילומטרים לפני שהוא התייאש והורה לכולנו לרדת מהאוטובוס.

"הוא חש ששאלות נוספות מגיעות, ואני מניח שמשהו זז לו במוח. הוא אמר 'מספיק! די כבר!', והורה לי לעצור את האוטובוס", סיפר קורבין.

קולאזו נהג אז לבדו באוטובוס עוד כמה קילומטרים לפני שנטש אותו והשאיר את הרובה בפנים. דקות ספורות לאחר מכן הוא נתפס ונעצר על ידי המשטרה, אליהם התקשר נהג האוטובוס מיד לאחר שירד ממנו.

עוד בוואלה!

תיעוד מצמרר: בת 11 הצליחה לסכל את ניסיון חטיפתה לאחר שנלחמה עם החוטף

לכתבה המלאה

הרובה היה ללא כדורים: "אלה מעשיו של צעיר בעייתי מאוד"

לאחר מעצרו של קולאזו, התגלה כי רובה ה- M4 שהיה ברשותו לאחר שהונפק לו על ידי הצבא ואותו כיוון על ראשו של קורבין בעת ​​שנסע - היה ללא כדורים. במשטרה מעריכים כי לו הייתה לו כוונה לפגוע באיש וכל מטרתו הייתה להימלט מהצבא.

על פי הדיווח של רשת החדשות המקומית WIS, קולאזו נעצר באותו יום והוא עומד בפני עשרות אישומים, כולל 19 סעיפי חטיפה, שוד מזוין עם נשק קטלני ונשיאת נשק בשטח בית ספר.

הסנגור הציבורי שמונה להגן על קולאזו, עורך הדין פילדינג פרינגל, אמר: "אלה כמובן לא פעולות של אדם שחושב בצורה ברורה או רציונלית מתוך כוונה לברוח. אלה מעשיו של צעיר בעייתי מאוד". לאחר שנעצר ניסה קולאזו שוב לברוח מהכלא וגם מבית החולים - לשם פונה לאחר שנפצע בניסיון הבריחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully