וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מצמרר: בת 11 הצליחה לסכל את ניסיון חטיפתה לאחר שנלחמה עם החוטף

24.5.2021 / 22:06

סרטון ממצלמת אבטחה הצליח לתעד את הרגע שילדה בת 11 מפלורידה נלחמת בחוטף שלה באומץ רב - ומצליחה להבריח אותו uאפילו לסמן אותו בסליים שעזר למשטרה לתפוס אותו - טכניקה אותה למדה לדבריה בזכות צפייה בסדרה "חוק וסדר"

אליסה בונל בת ה-11 זוכה לשבחים על גבורתה לאחר שנאבקה בגבר שניסה לחטוף אותה בזמן שהמתינה לאוטובוס שיקח אותה לבית הספר.

סרטון שצולם ממצלמת אבטחה ביתית תיעד את ניסיון החטיפה בווסט פנסקולה, פלורידה, בשבוע שעבר, אז גבר חמוש בסכין ניסה לתפוס את בונל ששיחקה בפארק ולגרור אותה למכוניתו. התקרית אירעה בסביבות השעה 7:00 בבוקר, כשאף אחד לא היה סביבה. בסרטון ניתן לראות את הרכב הלבן עוצר קרוב לילדה, כשגבר יוצא ממנו, רץ לכיוונה, תופס אותה ומנסה לשאת אותו למכוניתו. למרבה המזל, אליסה השיבה מלחמה, העיפה עליו את הסליים הכחול תוצרת בית שלה, בעטה בו והכתה אותו באגרופים עד שהוא נאלץ לוותר ולהימלט חזרה לרכבו.

בחדשות NBC דוויח ששריף מחוז אסקמביה, צ'יפ סימונס, שיבח את תגובתה של הילדה בעת המקרה. הוא אמר במסיבת העיתונאים: "למרבה המזל, היא נלחמה וכשאני אומר נלחמה, אני מתכוון לבעיטות, דחיפות, מכות באגרופים. היא נאבקה בו חזק עד שהצליחה להשתחרר. היא נלחמה ולא ויתרה". השריף הוסיף כי אליסה פעלה נכון כשהתנגדה לניסיון החטיפה ומיהרה לספר להוריה, שמיד הזעיקו את המשטרה. השריף הודיע כי בזכות התיעוד נעצר כבר חשוד בניסיון החטיפה, שנהג בטנדר דודג' לבן והיה חמוש בסכין.

צפו בתיעוד המלא:

עוד מדווחים בחדשות NBC כי מסתבר שאליסה נתקלה באותו גבר כמה שבועות לפני כן, כשניסה לדבר איתה בספרדית וגרם לה להרגיש "לא בנוח". לאחר המפגש ההוא, אמה החלה ללוות אותה אל תחנת האוטובוס והשתיים דיווחו על המקרה להנהלת בית הספר.

על פי הדיווחים, ניסיון החטיפה שאירע בשלישי שעבר קרה ביום היחיד שהאם לא ליוותה את בתה לתחנת האוטובוס. בעזרת הסרטון ממצלמת האבטחה הביתית, הצליחו החוקרים לעקוב אחר רכבו של החשוד לביתו שבמחוז אסקמביה ואיתרו את רכב השטח - אותו הוא צבע במהירות בניסיון למחוק את עקבותיו. החשוד זוהה כג'ארד פול סטנגה, בן ה-30, לו יש "עבר פלילי נרחב" הכולל התעללות מינית בקטין.

כעת הוא מוחזק במעצר בחשד לניסיון לחטיפת קטין מתחת לגיל 13. השופט קבע לו סכום ערבות של 1.5 מיליון דולר. אם ישוחרר, על סטנגה יוצב מוניטור והוא לא יהיה רשאי ליצור קשר עם אדם מתחת לגיל 18. הוא צפוי להתייצב בבית המשפט ב-10 ביוני.

החשוד בניסיון חטיפת ילדה בת 11 בפלורידה, ג'ארד פול סטנגה. ECSO photo, אתר רשמי
החשוד בניסיון חטיפת ילדה בת 11 בפלורידה, ג'ארד פול סטנגה/אתר רשמי, ECSO photo

השריף סימונס אמר לעיתונאים כי הוא נדהם מהתקרית וניסה להרגיע את התושבים בטענה שניסיון חטיפה שכזה הינו נדיר מאוד באזור: "זה קורה לעיתים רחוקות, לעיתים נדירות... כשראיתי את הסרטון הייתי פשוט המום שזה קרה כאן במחוז אסקמביה", אמר והוסיף: "החיה הזאת לא תסובב עוד ברחובות. אנחנו צריכים למחוא כפיים לילדה האמיצה בת ה-11 שהתעמתה מולו".

אליסה מגלה: זה בזכות צפייה ב"חוק וסדר"

אליסה ואמה, אמבר בונאל, התראיינו לתוכנית "הבוקר" של NBC, שם חשפו בין היתר שהיכולות של אליסה וההבנה שלה בהתמודדות עם אירועי פשע מגיעים מצפייה משותפת שלהן בסדרה "חוק וסדר: מדור מיוחד".

אמבר סיפרה שבתה הגיעה בריצה חזרה הביתה לאחר ניסיון החטיפה ואמרה לה שהיא ניסתה בכוונה להשאיר ראיות על החוטף. "המילים הראשונות שלה היו 'מישהו ניסה לחטוף אותי. הוא תפס אותי בגרון והיתה לו סכין. היא אמרה שהיא הצליחה לבעוט בו וככה הפילה אותו ושחררה את עצמה", סיפרה אמבר. "היא אמרה לי: 'אמא, הייתי חייבת להשאיר עליו ראיות כלשהן, כמו בחוק וסדר: מדור מיוחד.' צפינו יחד בכל פרקים בהולו. היא ילדה חכמה, היא מילאה אותו בסליים בכל מקום".

"ידעתי שזו עשויה להיות ראיה טובה יותר אם השוטרים ימצאו אותו," אמרה אליסה על הסליים שהשליכה על החוטף וציינה שהיא גאה בעצמה, ושהיא מאמינה שאוליביה בנסון, הדמות שמגלמת מרישקה הרגיטאי
בסדרה הייתה אומרת לה "עבודה טובה!"

וזו התגובה של מרישקה הרגיטאי

ואכן פעולתה ההרואית של אליסה תפסה את תשומת לבה של כוכבת הסדרה מרישקה הרגיטאי, ששיבחה את אליסה בפוסט באינסטגרם. "אליסה, קודם כל אני חשה תחושת הקלה ואני אסירת תודה לדעת שאת בטוחה. ואני כל כך מתמלאת בכבוד להיות חלק מהסיפור המדהים שלך. את ילדה אמיצה, חזקה וחכמה ", היא כתבה.

הרגיטאי אפילו אמרה כי ייתכן שהתוכנית תצטרך לשלב את הטקטיקות של אליסה באסטרטגיות שלהם למלחמה בפשע. "אני חושבת שהמדור המיוחד יצטרך להוסיף סליים לציוד הלחימה שלהם! שמרי היטב על עצמך וזו על זו" היא כתבה לאליסה וחתמה על ההודעה "המעריצה מספר אחת שלך, מרישקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully