וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטף את גרושתו בתיק ספורט והוביל אותה ליער כשסכין בידו - ומשם הסיפור קיבל תפנית מפתיעה

6.8.2020 / 0:01

גבר תועד במצלמות אבטחה כשהוא חוטף את גרושתו הספורטאית אותה הכניס אל תוך תיק ספורט. לאחר מכן הוא הוביל אותה ליער באיומי סכין - ושם, רגע לפני שהיא נפרדת מהעולם, הפתיע אותה

בעל מוביל במזוודה את אשתו לשעבר/Central European News

כשהלנה רוכליאדה, ספורטאית זוכת מדליית כסף, הובלה קשורה בתוך תיק ספורט כחול ליער כשהגרוש הקנאי שלה סוחב אותה עם סכין בידו, היא הייתה בטוחה שסופה הגיע. רגע לפני שאיבדה כל תקווה, הגרוש שחרר אותה ביער והגיש לה פרחים במסגרת מה שהוא ראה כ"דייט רומנטי".

בתקשורת הרוסית דווח שהלנה בת ה-34, זוכת מדליית כסף באליפות העולם בריצת הרים ב-2011, שהתה בביתה שבנובוסיבירסק עם חבר ב-18 ביולי שנה שעברה, כשלפתע פרץ לדירה הגרוש שלה, ירוסלב פוקין, קצין משטרה לשעבר בן 35. בשיחה עם העיתון הרוסי "קומסומולסקאיה פרבדה", סיפרה לראשונה הלנה על היום בה חשבה שהיא הולכת להירצח ע"י הגרוש שלה: "הוא תמיד ניסה להגביל אותי, בכל דרך. הוא קינא מאוד. זו הסיבה שלמרות שיש לי שני בנים ממנו, החלטתי להיפרד ממנו - אבל הוא המשיך לעקוב אחריי". ירוסלב נכנס למטבח, שם קשר את הלנה ואת החבר שלה, מקסים, והחל לאיים עליה בסכין. היא שיחזרה: "פחדתי מאוד באותו רגע, כי כחודש לפני הוא התעצבן ואמר לי 'אני אהרוג אותך. לאט לאט'. זו הסיבה שהחלטתי לא להשיב מלחמה. הוא קשר את שנינו עם סלוטייפ בידיים ובפה".

הלנה עם בעלה, הרבה לפני שהוא חטף אותה בתיק ספורט. ENTRAL EUROPEAN NEWS, אתר רשמי
הלנה עם בעלה, הרבה לפני שהוא חטף אותה בתיק ספורט/אתר רשמי, ENTRAL EUROPEAN NEWS
ירוסלב פוקין חטף את אשתו בתיק ספורט. ENTRAL EUROPEAN NEWS, אתר רשמי
ירוסלב פוקין חטף את אשתו בתיק ספורט/אתר רשמי, ENTRAL EUROPEAN NEWS

ירוסלב הכניס את הלנה לתיק הוקי גדול, לקח את המפתח לרכב של מקסים וגרר את הלנה במדרגות אל הרכב. בסרטון שהותר לפרסום רק השבוע, ניתן לראות את ירוסלב גורר את התיק הכחול שבתוכו נמצאת הלנה. הוא הוביל אותה אל גדות הנהר, העלה אותה על סירה והביא אותה למקום מבודד ביער. היא סיפרה: "ניסיתי ללעוס את נייר הדבק כדי לשחרר את עצמי, אבל הבנתי שאין שום דרך שאוכל לברוח. חשבתי שזה הסוף שלי. לא ניסיתי להילחם מכיוון שהוא היה מפלצת ויכול היה להשתמש בסכין שלו".

השוק הגדול בא כשהשניים הגיעו ליער ושם במקום לתקוף אותה, הוא שחרר אותה והגיש לה זר פרחים. היא סיפרה: "הוא הביא אותי לאיזה מקום ביער ונתן לי פרחים - כאילו זה היה דייט רומנטי". בזמן הזה הלנה כבר דווחה כנעדרת וכוחות משטרה יצאו בעקבותיה. המשטרה מצאה את הלנה ללא פגע ותפסה את ירוסלב כשניסה להימלט.

ירוסלב פוקין חטף את אשתו בתיק ספורט. CENTRAL EUROPEAN NEWS, אתר רשמי
כאן הוא נראה יורד במעלית עם התיק ובתוכו גרושתו/אתר רשמי, CENTRAL EUROPEAN NEWS
ירוסלב פוקין חטף את אשתו בתיק ספורט. CENTRAL EUROPEAN NEWS, אתר רשמי
וכאן הוא נראה סוחב את גרושתו לרכב/אתר רשמי, CENTRAL EUROPEAN NEWS

ירוסלב נמצא אשם בבית המשפט המחוזי בזאלטסובסקי בגין חטיפה ונידון לארבע וחצי שנות מאסר בכלא באבטחה גבוהה. על אף שהיא רחוקה ממנו כעת, הלנה מודה שהיא מודאגת ממה שיקרה כשהגרוש שלה יצא מהכלא. היא סיפרה: "אני אעשה הכל כדי למזער את הקשר איתו. אני רוצה לפנות למדינה שתספק לי הגנה לאחר שהוא ישתחרר. אני לא צריכה כסף או מזונות ממנו. אני רוצה לחשוב שהוא פשוט לא קיים. זה מפחיד כשאתה אפילו לא יכול לצאת בחופשיות מהבית שלך בלי לפחד שמישהו עוקב אחריך".

הלנה רוכליאדה היא הספורטאית שנחטפה בידי הגרוש שלה. CENTRAL EUROPEAN NEWS, אתר רשמי
הלנה רוכליאדה היא הספורטאית שנחטפה בידי הגרוש שלה/אתר רשמי, CENTRAL EUROPEAN NEWS
ירוסלב פוקין חטף את אשתו בתיק ספורט. CENTRAL EUROPEAN NEWS, אתר רשמי
ירוסלב פוקין חטף את אשתו בתיק ספורט - והפתיע אותה בזר פרחים/אתר רשמי, CENTRAL EUROPEAN NEWS
  • עוד באותו נושא:
  • חטיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully