וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחה חצי ערום לרכב ששקע בים - רק כדי להציל 4 חפיסות סיגריות

25.7.2020 / 0:00

גבר בריטי נראה שוחה לכיוון הרכב השקוע שלו וחוזר כשבידו 4 חפיסות סיגריות, "אם את הרכב ואת נוסעיו כבר אי אפשר להציל, אז לפחות את הסיגריות"

אדם שוחה חרכב ששקע במים כדי להציל את הסיגריות/Katie Lunn/Teesside Live

גבר נחוש בדעתו נצפה נכנס לים כדי להציל חפיסות סיגריות ממכונית טובעת. בתמונות ובסרטון שתיעד את המקרה הביזארי שאירע בבוקר יום ראשון שעבר, נראה הגבר האלמוני הולך לכיוון טנדר לבן ששקוע במים חוף רדקאר שבצפון יורקשייר, עולה על מכסה המנוע שלו ושולף מהרכב 4 חפיסות סיגריות. בתמונה נוספת הוא נראה חוזר לחוף סטייל דייוויד הסלהוף ב"משמר המפרץ" רק שבמקום גלשן הוא אוחז בידו את הסיגריות שניצלו מטביעה.

עדי ראייה על החוף סיפרו כי הטנדר הגיע לחוץ בכדי לפרוק אופנוע ים אולם נתקע בגאות המהירה שהגיעה. קבוצת גברים ניסתה נואשות לחלץ את הטנדר מהמים ללא הצלחה. הם גם הזעיקו טרקטור שניסה לגרור בחבל את הרכב, אך המאמץ היה לשווא והחבל התנתק בכל ניסיון. כשהבינו שהפתרון הוא פשוט להמתין שהגאות תרד, הם ויתרו על ניסיונות החילוץ וסיימו את היום עם סיגריה.

בהתחלה הם ניסו לחלץ בעצמם את הרכב

אבל הרכב המשיך לשקוע

והנהג יצא למסע הצלה אחרון

גבר שוחה לרכב כדי להציל 4 חפיסות סיגריות. Katie Lunn/Teesside Live, צילום מסך
כמו במשמר המפרץ, רק עם סיגריות – הבחור חוזר עם השלל/צילום מסך, Katie Lunn/Teesside Live

עדת הראייה קיילי פינגגן סיפרה ל-Teesside Live: "הטנדר הגיע לחוף עם סירת מנוע מאחור. הוא איבד שליטה ונכנס לתוך המים שהגיעו בגאות. ארבעה גברים ניסו לדחוף את הרכב החוצה אבל הוא פשוט לא זז". ג'יימי לורנס בן ה-36 מסטוקטון, בילה בחוף הים עם אשתו רייצ'ל ובנותיו התאומות בנות ה-5, איזבל וסופיה. הוא סיפר: "הגענו מכיוון החנויות שבטיילת והבחנו בהמון אנשים על החוף. לרגע חשבנו שמדובר ביום עמוס במיוחד בחוף - אבל אז ראינו את הטנדר הזה תקוע בים. הילדות אמרו, 'אבא, מה זה?' זה היה מחזה מוזר. הטנדר נתקע במרחק 30 מטרים מהחוף והמים הגיעו עד החלונות ונכנסו לתא הנהג. הוא היה שקוע למחצה".

ברשת התייחסו בעיקר לתמונה של הבחור חוזר אל החוף כשבידו חפיסות סיגריות. "אם את הרכב ואת נוסעיו כבר אי אפשר להציל, אז לפחות את הסיגריות", כתב אחד בתגובה לסרטון ואחר הוסיף: "הוא בטח ביצע בהן החייאה מפה לפה". ב-Teesside Live ניסו לקבל את תגובתו של בעל הטנדר אך הוא סירב להגיב. הטנדר חולץ משם רק למחרת בשעות השפל, בעזרת ציוד מיוחד.

והרכב המשיך לשקוע

למקרה שדאגתם לגורל הרכב - הוא חולץ למחרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully