וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית שנחטפה ונאנסה בידי יותר מ-8 גברים קוראת לנשים לשתף: "זה חשוב לדבר על זה"

20.12.2018 / 8:22

לפני 16 שנה פרידה פארל נחטפה, סוממה ונאנסה בברוטליות במשך שלושה ימים במרתף חשוך בלונדון בידי יותר משמונה גברים. אחרי שכיכבה בתפקיד עצמה בסרט המגולל את סיפורה הטרגי, היא מספרת כיצד הסרט סייע לה להתמודד עם הכאב - וכמה זה חשוב לשתף

אתר רשמי

סיפור חטיפתה של פרידה פארל זכה להד תקשורתי רב לפני כשנתיים ולא רק בגלל שהוא קשה ונוראי בפני עצמו. 14 שנה אחרי שנחטפה, סוממה ונאנסה בברוטליות במשך שלושה ימים במרתף חשוך בלב העיר לונדון, הסכימה פרידה לשחזר את הטראומה שעברה בסרט המבוסס על סיפור חטיפתה - בו היא משחקת בתפקיד הראשי. ההחלטה "לחיות מחדש" את שלושת ימי הגיהנום שעברה לא הייתה פשוטה עבורה, אבל עוד אז היא סיפרה עד כמה חשוב היה לה לשמש דוגמא לנשים שעברו חוויה דומה לשלה. כעת, היא חושפת פרטים נוספים על החיים שאחרי האונס, על ההשפעה של הסרט ועל ההחלטה המפוקפקת של המשטרה לא להאמין לסיפורה.

פרידה פארל, שבדית בת 38, הוחזקה כשפחת מין במשך שלושה ימים לפני כ-16 שנה, בעקבות מפגש מקרי בבחור בחליפה שהציע לה לדגמן. הבחור המסתורי, שנראה בשנות ה-50 לחייו, טען ששמו פיטר ושאל אם היא מוכנה להגיע לאודישן לפרסומת של הארלי דיווידסון במקום מרכזי בווסט אנד, ברחוב הארלי ליתר דיוק - ממש כמו המותג. על אף הרושם הטוב שהותיר בה, היא בדקה את הפרטים שבכרטיס הביקור שלו והתרשמה לטובה מהאתר שלו. גם בן הזוג שלה דאז לא חשד בכלום.

טריילר לסרט Selling Isobel. אתר רשמי
פרידה פארל מגלמת את עצמה בסרט/אתר רשמי

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

דוגמנית שנחטפה ונאנסה בברוטליות משחזרת את הטראומה בסרט חדש

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully