וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם שאיבדה את בתה בשריפה - זיהתה אותה במסיבה 6 שנים לאחר "מותה"

23.9.2022 / 23:22

שש שנים לאחר שנאמר לה שבתה בת ה-10 ימים מתה בשריפה, האמא זיהתה את ילדתה במסיבת יום הולדת בזכות גומות החן היחודיות שלה - ונדהמה לגלות מי אחראי לחטיפתה

Little Girl Lost:The Delimar Vera Story

הסיפור הזה הוא כה מטורף - עד שעשו עליו סרט

סיפורה המרגש - והבלתי יאומן - של לוס קואבס מפילידלפיה הוא ההוכחה שאין כמו אינסטינקט של אמא. שש שנים לאחר שנאמר לה בפירוש שבתה התינוקת נהרגה בשריפה - למרות שלא האמינה לכך אפילו לרגע - זיהתה לוס את בתה חיה ונושמת במסיבת יום הולדת בזכות גומות החן שלה.

ב-1997 פרצה שרפה בביתה של לוס קואבס, כשבתה בת ה-10 ימים ישנה בעריסתה בחדר השינה שבקומה השניה. בעת השריפה, לוס מיהרה לרוץ ולהציל את בתה, דלימאר ורה, אולם כשנכנסה לחדרה ראתה שעריסתה ריקה ומיד הייתה בטוחה שבתה נחטפה, "נכנסתי לחדר, הסתכלתי על העריסה וראיתי שהיא איננה", היא סיפרה. לדבריה, חלון חדרה היה פתוח בצורה חשודה - למרות שזה היה ערב חורפי וקר. אולם, כשהשוטרים הגיעו למקום וחקרו את המקרה הם הכחישו את טענותיה של לוס וטענו שגופתה של התינוקת נשרפה כליל בשריפה.

Little Girl Lost:The Delimar Vera Story. Little Girl Lost:The Delimar Vera Story, אתר רשמי
לוס קואבס לצד בתה האבודה/אתר רשמי, Little Girl Lost:The Delimar Vera Story

שש שנים לאחר מכן, לוס הופיעה במסיבת יום הולדת והבחינה בילדה בעלת שיער שחור וגומות חן שהזכירו לה את בתה. כשנשאלה לשמה, סיפרה הילדה ששמה אלייה הרננדז. לוס קראה לה אליה בטענה שמסטיק נדבק לשיערה ושהיא תסדר לה אותו. מטריק שלמדה בטלוויזיה, לוס לקחה ממנה דגימת שיער בזמן שסירקה את שיערה ושלחה את הדגימה לבדיקת DNA. למרבה הפלא, בבדיקה נמצא שאלייה היא אכן בתה ה"מתה" של לוס, דלימאר.

כדי לא לעשות טעויות, לוס פנתה בנושא לפוליטיקאי מקומי, אנג'ל קרוז, שיעזור לה לקבל את בתה בחזרה. הפרט המפתיע אפילו יותר בסיפורה של לוס היא שאמה של אותה ילדה מסתורית התגלתה כבת דודתה של לוס מנישואיה, קרוליין קוריאה. קרוליין עברה בדיקת דנ"א שאישרה את הדברים, היא נעצרה - והילדה הוחזרה לאמה האמיתית

קרוליין קוריאה. PHILADELPHIA POLICE, צילום מסך
החוטפת - בת דודתה של האם/צילום מסך, PHILADELPHIA POLICE

בחקירה נמצא שדלימאר נחטפה בידי קרוליין, שהציתה את הבית כדי לכסות אחר עקבותיה. קרוליין לקחה את הילדה לחיות עמה בניו ג'רזי וגידלה אותה כבתה. היא הואשמה בחטיפה, הצתה, תקיפה, הסתרת מקום המצאה של הילדה והתערבות במשמורת של הילדה - וקיבלה עונש של 9 עד 30 שנות מאסר.

ב-2008 הסיפור הפך לסרט באורך מלא:

לוס קואבס ובתה דלימאר ורה בהקרנת הסרט שנעשה על סיפורן, בשנת 2008. David Livingston/, GettyImages
לוס קואבס ובתה דלימאר ורה בהקרנת הסרט שנעשה על סיפורן, בשנת 2008/GettyImages, David Livingston/

למרות שהפרידה של דלימאר מקרוליין לא הייתה פשוטה, היא מהר מאוד שמחה לחזור לאמה האמיתית ומתגוררת עמה עד היום. "אני בבית האמיתי שלי", אמרה הילדה לעיתונאים כשחזרה. לשאלה מה היא מרגישה, ענתה בצחקוק: "שמחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully