וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: נמצאו 4 גופות מבותרות של גברים שדווחו נעדרים

עודכן לאחרונה: 18.10.2022 / 11:50

הקורבנות מתו מיריות לפני שבותרו ונזרקו לנהר, אמר מפקד המשטרה ג'ו פרנטיס מאוקלהומה. מארק צ'סטיין, בן 32, בילי צ'סטיין בן 30, מייק ספארקס בן 32 ואלכס סטיבנס בן 29, דווחו נעדרים ב-9 באוקטובר

גופות מבותרות של ארבעה גברים, שדווחו נעדרים בשבוע שעבר, נמצאו בפלג נהר דיפ פורק (Deep Fork) באוקלהומה. על פי דיווח המשטרה המקומית, "מדובר כעת בחקירת מוות".

החוקרים מצאו את השרידים הראשונים ביום שישי וקבעו כי הקורבנות מתו מיריות לפני שבותרו ונזרקו לנהר, אמר מפקד המשטרה ג'ו פרנטיס. "ארבע הגופות בותרו לפני שנזרקו לנהר, מה שהיקשה על קביעת זהותם", הוא הוסיף. "הנהר שימש באתר שבו נפטרו מהגופות. מדובר בחקירת רצח".

גופות ארבעה גברים נמצאו מבותרות באוקלהומה. טוויטר, אתר רשמי
נורו, בותרו ונזרקו לנהר/אתר רשמי, טוויטר

הקורבנות הם מארק צ'סטיין, בן 32, אחיו, בילי צ'סטיין בן 30, מייק ספארקס בן 32 ואלכס סטיבנס בן 29. הדיווח על היעדרותם התקבל ב-9 באוקטובר. הארבעה עזבו את ביתו של בילי צ'סטיין בעיירה אוקמולגי באופניים בשעה 8 בערב. אוקמולגי היא עיירה בת 11 אלף תושבים המרוחקת 64 ק"מ מדרום לטולסה. הגופות התגלו ביום שישי לאחר שעובר אורח ראה דבר מה חשוד בנהר ליד גשר, דיווחה המשטרה. האופניים שעליהם רכבו הקורבנות לא נמצאו עדיין.

לדברי פרנטיס, החוקרים סבורים כי הגברים עמדו "לבצע פשע כלשהו", באותו לילה. עד ראיה אמר למשטרה כי הם הזמינו אותו להצטרף אליהם. אדם בשם ג'ו קנדי, בעלים של מגרש גרוטאות בעיירה, נחשב אדם בעל עניין בחקירה, לאחר שנמצאו "ראיות לאירוע אלים" התגלה בנכס סמוך. המשטרה הגיעה לאזור לאחר שהתקבלה התרעה מהטלפון של מארק צ'סטיין. קנדי לא נחשב חשוד אך הוא נעדר ויש חשש כי יפגע בעצמו, אמר מפקד המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully