וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה אמר שר החוץ הרוסי בדלהי שגרם לצחוק בקהל?

עודכן לאחרונה: 5.3.2023 / 9:22

"המלחמה, שאותה אנחנו מנסים לעצור ומתנהלת נגדנו באמצעות העם האוקראיני, כמובן, השפיעה על המדיניות ברוסיה, כולל מדיניות האנרגיה", אמר סרגיי לברוב בכנס פוליטי-כלכלי בינלאומי בבירת הודו, בעלת ברית קרובה של רוסיה

אמירות של שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב בכנס בדלהי בהודו התקבלו בצחוק על ידי הנוכחים באולם. לברוב אמר אתמול (שבת) בכנס הפוליטי-כלכלי בינלאומי Raisina Dialogue, כי המלחמה באוקראינה מתנהלת "נגד רוסיה" - וכי רוסיה מנסה לעצור אותה.

"המלחמה, שאותה אנחנו מנסים לעצור ומתנהלת נגדנו באמצעות העם האוקראיני, כמובן, השפיעה על המדיניות ברוסיה, כולל מדיניות האנרגיה", הוסיף לברוב שגמגם לרגע, בזמןשהקהל פרץ בצחוק.


הוא המשיך ואמר כי "הדרך הבוטה ביותר לתאר את מה שהשתנה: איננו יכולים לסמוך יותר על שותפות מהמערב. לא נאפשר להן לפוצץ צינורות גז שוב", הוא הוסיף בהתייחסו לנזק שנגרם לצינור נורד סטרים בים הבלטי בספטמבר.

נשיאי ברזיל, רוסיה, סין, הודו ודרופ אפריקה בועידה בברזיליה. רויטרס
נשיאי רוסיה, הודו, סין, דרום אפריקה וברזיל בכנס ב-2019/רויטרס

עם זאת, הקהל לא צחק כשלברוב ענה לשאלה לגבי "המוסר הכפול" של התערבות מערבית צבאית, אלא פרץ במחיאות כפיים. "האם התעניינתם במה שקורה בעיראק, באפגניסטן? האם שאלתם את ארצות הברית ונאט"ו האם הן בטוחות במה שהן עושות?" תהה לברוב לקול מחיאות הכפיים.

הכנס נערך לאחר פגישת שרי החוץ של מדינות G20 בדלהי, שבמהלכה שר החוץ האמריקני אנתוני בלינקן אמר ללברוב בארצות הברית לא תפסיק את תמיכתה באוקראינה. הודו, שלה קשרים צבאיים וכלכליים עם רוסיה, נותרה נייטרלית במלחמה. היא נמנעה להצביע בעד החלטות האו"ם שגינו את רוסיה ואת הפלישה לאוקראינה והגדילה את יבוא הנפט הרוסי לאחר הסנקציות המערביות נגד מוסקבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully