וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הנער נתנאל אהרון מלקו: כתבי אישום נגד 3 נערים

עודכן לאחרונה: 2.3.2023 / 19:49

נער אחד מואשם ברצח ושניים אחרים מואשמים בהמתה של בן ה-15 בראשון לציון בחודש שעבר. מכתב האישום עולה כי הנערים תכננו את הרצח מראש, על רקע סכסוך בין הנרצח לאחד מהם. "הצטיידו בסכינים, רדפו אחרי מלקו, דקרו אותו - ונמלטו מהמקום"

כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד נער בגין רצח נתנאל אהרון מלקו בן ה-15 בראשון לציון בחודש ינואר. נגד שני נערים נוספים הוגשו כתבי אישום בגין המתה.

מכתבי האישום, שהגישה פרקליטות מחוז מרכז, עולה כי אחד הנערים תכנן את הרצח, ודקר את מלקו כמה פעמים. שני הנאשמים הנוספים ועוד קטין, נגדו לא הוגש כתב אישום, פעלו יחד איתו. כל זאת על רקע סכסוך בין מלקו לאחד הנאשמים.

נתנאל אהרון מלקו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך
רדפו אחריו עד שתפסו אותו. נתנאל אהרון מלקו/צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לפי כתב האישום, הגיעו הנאשמים למקום בו שהה מלקו במטרה לרצוח אותו. הקורבן, שזיהה את הנערים, נמלט, והנאשמים תקפו קטינים אחרים שהיו במקום. לאחר מכן, הצטיידו בסכינים, מסכות, כפפות חד פעמיות ובנזין, רדפו אחרי מלקו עד שתפסו אותו ואחד הנערים דקר אותו, תוך התעלמות מזעקותיו לעזרה. לאחר הרצח, שלושת הנערים נמלטו מהמקום והציתו את בגדיהם.

חבריו של נתנאל הספידו אותו ברשתות החברתיות לאחר הרצח. "תשמור עלינו מלמעלה", כתב אחד מהם. חבר אחר הוסיף: "נתנאל אני אוהב אותך לא משנה מה. רק שתדע שכולם אוהבים בן אדם כמוך עם לב. תמיד עזרת שמישהו היה צריך עזרה לא פחדת לעמוד על שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully