וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: בן 15 נדקר למוות בראשון לציון סמוך לבניין מגורים

עודכן לאחרונה: 6.1.2023 / 14:21

צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ראשוני ופינה אותו לבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב כשמצבו לא יציב. שעות לאחר מכן לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותו. המשטרה החלה בסריקות אחר חשודים במעשה ונפתחה חקירה

תיעוד: רגעי הרצח הקבלן בראשון לציון/מצלמות אבטחה

נער בן 15 נדקר אמש (חמישי) בראשון לציון. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ראשוני ופינה אותו לבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב כשמצבו אנוש ולא יציב. שעות לאחר מכן, לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותו. המשטרה החלה בסריקות אחר חשודים במעשה ונפתחה חקירה.

הפארמדיקים של מד"א איל רוט ושיר שאנאנס שהגיעו לזירה סיפרו כי הנער שכב על מדרכה בסמוך לכניסה לבניין מגורים כשהוא סובל מפציעה חודרת ומדממת בגופו. "הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, מתן תרופות והנשמה ופינינו אותו תוך המשך טיפול רפואי מציל חיים לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב", אמרו.

בן 15 נפצע אנוש באירוע דקירה בראשון לציון. 5 בינואר 2022. דוברות משטרת ישראל
זירת הדקירה, אמש/דוברות משטרת ישראל

לפני כחודש נדקר למוות יורי וולקוב, שעבר במעבר חצייה בחולון, הוא נמצא במצב אנוש על ידי צוות מד"א שהוזעק למקום ופונה לבית החולים וולפסון בעיר. שם, כעבור שעות נקבע מותו. תיעוד של התקיפה ורגעי הדקירה פורסם ברשתות. בחקירתו הביע מזרחי בן ה-22, תושב העיר, חרטה על מעשיו ושחזר חלקים מאותו הערב. "הבנתי שהרגתי אותו רק באמצעות התקשורת", אמר. "ראיתי את האישה מצלמת ונלחצתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully