וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדקר למוות בפתח ביתו: נתנאל אהרון מלקו הוא הנער שנרצח בראשון לציון

עודכן לאחרונה: 8.1.2023 / 13:27

אחרי שבבית החולים נקבע מותו של בן ה-15 שנפצע קשה בקטטה בסוף השבוע, חבריו הספידו אותו. "תמיד אהבת לעשות שטויות ותמיד עזרת כשהייתי צריך", כתב אחד מהם. לדברי מקורב למשפחה, מדובר בטעות בזיהוי

תיעוד: רגעי הרצח הקבלן בראשון לציון/מצלמות אבטחה

נתנאל אהרון מלקו הוא הנער בן ה-15 שנדקר למוות במהלך קטטה ביום בסוף השבוע. לדברי מקורב למשפחה, ככל הנראה מדובר בטעות בזיהוי והוא לא היה היעד. התוקפים רדפו אחרי נתנאל וחבר נוסף עד שדקרו אותו.

חבריו של נתנאל הספידו אותו ברשתיות החברתיות "תשמור עלינו מלמעלה", כתב אחד מהם. חבר אחר הוסיף: "נתנאל אני אוהב אותך לא משנה מה. רק שתדע שכולם אוהבים בן אדם כמוך עם לב. תמיד עזרת שמישהו היה צריך עזרה לא פחדת לעמוד על שלך".

נתנאל אהרון מלקו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך
"היית הלב של השכונה. נתנאל אהרון מלקו/צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בן 15 נפצע אנוש באירוע דקירה בראשון לציון. 5 בינואר 2022. דוברות משטרת ישראל
מקום הדקירה בראשון לציון. שבוע שעבר/דוברות משטרת ישראל

"נתנאל אח שלי אתה תמיד אהבת לעשות שטויות ותמיד עזרת לי כשהייתי צריך", הוסיף חבר אחר. "נתנאל אוהב אותך אחי, אני מתגעגע ברמות. כל יום אני בוכה. אתה חבר טוב עם לב טוב, התחברת למלא אנשים וזה היה זכות להכיר אותך. אוהב אותך שמור עלינו", הספיד חבר אחר.

"איך השארת אותנו לבד אף אחד עדיין לא מעכל. אף אחד לא ישכח אותך. אתה היית הלב של השכונה שלנו כולם אהבו אותך אתה לא מבין לכמה אנשים אתה חסר", המשיך חבר נוסף. "קשה לכולם לדבר עלייך בלשון עבר. השכונה לא תהיה כמו שהיא הייתה כיפית ומצחיקה. עכשיו כולם בוכים עלייך וכולם מעלים זיכרונות שהיו איתך".

בן ה-15 נדקר בליל שישי בראשון לציון. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ראשוני ופינה אותו לבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב כשמצבו אנוש ולא יציב. שעות לאחר מכן, לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותו. נפתחה חקירת נסיבות האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully