וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר הכנסת עופר כסיף יואשם בתקיפת שוטר

עודכן לאחרונה: 1.3.2023 / 21:17

התקיפה התרחשה במאי 2022 בעת ויכוח על כניסתו של כסיף להפגנה בשטח צבאי סגור בדרום הר חברון על רקע החלטת בית המשפט העליון לפנות כפרים באזור. לפי החשד, כסיף דרס את רגלו של השוטר, בתגובה השוטר היכה על רכבו של כסיף, שחבט בתגובה בראשו של השוטר

בווידאו: העימות בין ח"כ עופר כסיף ללוחמי מג"ב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

פרקליטות מחוז ירושלים הודיעה הערב (רביעי) כי תגיש כתב אישום בכפוף לשימוע נגד חבר הכנסת עופר כסיף (חד"ש) בגין תקיפת שוטר בנסיבות חמורות. זאת, בהתאם להחלטת היועמ"שית גלי בהרב מיארה.

לפי הודעת הפרקליטות, התקיפה התרחשה במאי 2022 בעת בהפגנה בדרום הר חברון במחאה על החלטת בית המשפט העליון על פינוי כפרים באזור. לקראת ההפגנה, הוגבלה התנועה באזור על ידי כוחות הביטחון וחלקים מהמרחב הוכרזו כשטח צבאי סגור.

עופר כסיף, השבעת הממשלה, כנסת, 29 בדצמבר 2022. ראובן קסטרו
ח"כ עופר כסיף/ראובן קסטרו

ויכוח התפתח בין כסיף לבין שוטר שהיה במקום על רקע אישור כניסתו של הח"כ למקום עם רכבו, שבסיומו נכנס כסיף לרכבו והחל בנסיעה איטית עד שפגע ברגלו של שוטר שחסם את דרכו. בתגובה היכה השוטר על מכסה המנוע של רכבו של הח"כ וצעק עליו. לאחר מכן, על פי החשד, ח"כ כסיף יצא מרכבו וחבט בראשו של השוטר.

את ההחלטה קיבלה היום היועמ"שית גלי בהרב מיארה ופרקליט המדינה עמית איסמן קיבל אותה. ההחלטה מגיעה באותו היום בו מיארה אישרה למשטרה לחקור את ח"כ צביקה פוגל (עוצמה יהודית) בחשד להסתה זאת, בעקבות אמירתו לאחר הפרעות בחווארה כי הוא מעוניין לראות את חווארה שרופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully