וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הפרעה לשוטרים: תבחן פתיחת חקירה פלילית נגד הח"כים כסיף וטיבי

עודכן לאחרונה: 13.5.2022 / 20:06

על רקע פרסום תיעוד של ח"כ עופר כסיף מכה שוטר וח"כ טיבי מתעמת עם שוטרים, המפכ"ל וראש אח"מ צפויים לבקש את פתיחתה של חקירה פלילית על תקיפת שוטרים והפרה למילוי תפקידם. בנט: "מגנה בכל תוקף את ההתנהגות החמורה ומעודדת האלימות שלהם"

בווידאו: העימות בין ח"כ עופר כסיף ללוחמי מג"ב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

במשטרה בוחנים פתיחת חקירה פלילית נגד כמה חברי כנסת שהפריעו למשטרה בעת ביצוע עבודתה במהלך הימים האחרונים. זאת על רקע פרסום תיעוד של ח"כ עופר כסיף מכה שוטר ושל ח"כ אחמד טיבי מתעמת עם כוחות הביטחון בירושלים בעקבות מעצר חשוד באזור בית חנינא.

ראש הממשלה נפתלי בנט גינה את התנהלותם של חברי הכנסת בפוסט שהעלה לרשת. בפוסט כתב, "כוחות הביטחון עומדים מול הטרור ומסכנים את עצמם בשטח. כל יום, כל היום. אני גאה בהם ומגבה אותם. אני מגנה בכל תוקף ורואה במלוא החומרה את ההתנהגות החמורה ומעודדת האלימות של אחמד טיבי ועופר כסיף".

ח"כ טיבי מתעמת עם שוטרים. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
התעמת עם שוטר. טיבי, אתמול/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מהמשטרה נמסר כי בהמשך לתקריות של חברי הכנסת אל מול השוטרים, המפכ"ל וראש אח"מ צפויים לבקש את פתיחתה של חקירה פלילית על תקיפת שוטרים והפרעה למילוי תפקידם. אגף החקירות והמודיעין פנה למחוזות המשטרה בהם התרחשו התקריות בכדי שאלו יעבירו את כל החומרים, העדויות והתיעוד מהתקריות לאגף החקירות והמודיעין, במטרה לגבש חוות דעת שתוצג לפרקליט המדינה והיועצת המשפטית לממשלה בכדי לבחון פתיחה של חקירה פלילית נגד חברי הכנסת.

"את התמונות והסרטונים משתי התקריות האחרונות ראו בפיקוד המשטרה, שם לא מתכוונים לעבור לסדר היום מצב שבו נבחרי ציבור מחבלים בפעילות השוטרים ופוגעים פיזית בשוטרי ולוחמי משטרת ישראל שנשלחים מטעם המדינה למשימות מורכבות", נמסר בהודעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully