וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינדה קסביאן, חברת הכת של צ'רלי מנסון, מתה בגיל 73

עודכן לאחרונה: 1.3.2023 / 11:24

קסביאן היתה חלק מ"משפחת מנסון" כשהיתה בת 20. היא היתה מעורבת ברצח האכזרי של השחקנית שרון טייט שהיתה בהריוןמתקדם, וארבעה בני אדם נוספים, בלוס אנג'לס - בהוראת מנסון. ב-1970 שימשה עדה בעבור התביעה נגד הכת, אך הורשעה גם כן

לינדה קסביאן, חברה בכת הרצחנית בהנהגת צ'רלס מנסון, שהיתה מעורבת ברצח של השחקנית שרון טייט וארבעה בני אדם נוספים ב-1969 בלוס אנג'לס, מתה בגיל 73. העיתון "טקומה ניוז טריביון" פירסם את החדשות על המוות, אך הסיבה עדיין לא פורסמה.

על פי אתר TMZ, קסביאן מתה בבית חולים בטקומה ליד סיאטל. היא הלכה לעולמה בשבת, 21 בינואר וגופתה נשרפה. קסביאן שינתה את שם המשפחה שלה ל"סיצ'יו" כדי להגן על זהותה.

קסביאן בחרה להתרחק מעין המצלמה לאחר שהפנתה את גבה למשפחת מנסון. בתמורה לחסינות, היא סיפקה ראיות במשפט של מנסון, צ'רלס ווטסון, פטרישיה רנווינקל וסוזאן אטקינס ב-1970. התפקיד של בת ה-20 ברצח היה לחכות מחוץ לבית הבמאי ובעלה של טייט, רומן פולנסקי, בלוס אנג'לס כדי להזהיר את החברים האחרים שהיו בתוך הבית. טייט היתה אז בחודש השמיני להריונה.

קסביאן העידה כי ראתה את השלושה מבצעים את הרציחות בהוראת מנסון. לילה לאחר מכן, קסביאן היתה עם מנסון וחברים אחרים בכת בביתם של לנו ורוזמרי לה ביאנקה, שנרצחו גם כן. לדבריה, היא לא היתה מעורבת פיזית בפשעים. עם זאת, כל החמישה הורשעו לבסוף.

צ'רלס מנסון. טוויטר, צילום מסך
צ'רלס מנסון/צילום מסך, טוויטר
לינדה קסביאן, ממשפחת צ'רלס מנסון. GettyImages
לינדה קסביאן במשפט, 1970/GettyImages
בית לה ביאנקה בגבעות הוליווד שבו נרצחו בני הזוג לנו ורוזמרי לה ביאנקה על ידי חסידיו של צ'רלס מנסון ב-1969. סוכנות הנדל"ן Redfin, אתר רשמי
הבית של הזוג לה ביאנקה/אתר רשמי, סוכנות הנדל"ן Redfin
הרוצח צ'רלס מנסון וארוסתו איליין ברטון, בבית הכלא בקליפורניה - 2014. צילום מסך מרשת אי-בי-סי, צילום מסך
צ'רלס מנסון, 2014/צילום מסך, צילום מסך מרשת אי-בי-סי

מנסון, אסיר לשעבר ומוזיקאי כושל, הרכיב קבוצה של צעירים מנודים שברחו מהבית, ובהם קסביאן, והקים קומונה בחווה נטושה צפונית-מערבית ללוס אנג'לס. ב-1969, מנסון הורה לחסידיו, ברובם בחורות צעירות, לרצוח שבעה בני אדם, במסגרת התוכנית שלו להסית למלחמת גזע עולמית.

עונש מוות נגזר על מנסון בגין הרציחות של הכת, ורצח נוסף שביצע לבד של מכר בשם גארי הינמן. בית המשפט העליון בקליפורניה ביטל את עונש המוות ב-1976 - ומנסון בסופו של דבר מת בכלא ב-2017 בגיל 83.

ב-2009, התובע הראשי במשפט מנסון, אמר כי "עדת הראייה והכוכבת של התביעה היתה לינדה קסביאן. בלי העדות שלה...היה מאוד קשה להרשיע את מנסון והנאשמים האחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully