וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערך מסיבות, סימם את הנשים - ואנס אותן: כתב אישום נגד איש העסקים המוכר

עודכן לאחרונה: 28.2.2023 / 11:51

ישראל אור, בן ה-46, מואשם כי נהג להגיש משקאות חריפים לצעירות שהיה מזמין לביתו, והכניס אליהם סמים שגרמו להן לערפול חושים. לאחר מכן, לקח אותן לחדרו וביצע בהן עבירות מין. על אף שחלקן סירבו לכך קודם לכן או קראו לו להפסיק בזמן המעשה

בווידאו: איש העסקים ישראל אור נעצר בחשד לאונס דוגמניות/צילום: יותם רונן

הפרקליטות הגישה הבוקר (שלישי) כתב אישום נגד איש העסקים המוכר ישראל אור, בן ה-46, בגין עבירות מין בחמש נשים, לאחר שסימם אותן. מכתב האישום עולה כי אור נהג לקיים מסיבות בביתו אליהן הזמין נשים צעירות והגיש להן משקאות שלתוכם הכניס סמים. לאחר מכן, ביצע בהן עבירות מין.

כך למשל, בשנת 2016 הזמין אור את נ.ב ילידת 1998 לבילוי במועדון בתל אביב, במהלכו הגיש לה כוס משקה ובתוכה סם שהביא אותה לחולשה פיזית וערפול חושים. אז לקח אותה לביתו בטענה שמתקיימת שם מסיבה, וכשהגיעו למקום - אנס אותה. דפוס דומה חזר במקרה אחר, שבו הזמין את ש.ד, ילידת 1988 לביתו וניסה להביאה לחדר השינה שלו, למרות שסירבה. אור הגיש לש.ד כוס משקה, לתוכה הכניס סם שגרם לה לאובדן הכרה, השכיבה על המיטה ואנס אותה.

ישראל אור. ניר פקין
סימם ואנס. ישראל אור/ניר פקין

מעשיו של אור התרחשו גם מחוץ לביתו, כשפגש באילת את ר.ו, ילידת 1998. כשניגשה לבקש ממנו סמים, הוביל אותה לחדר וסיפק לה סם שלאחר צריכתו הרגישה חולשה בכל הגוף, עד חוסר יכולת להניע את גפיה וערפול חושים. אור ניצל את מצבה ואנס אותה עד שבכתה. בהזדמנויות אחרות אנס בביתו גם את ב.כ ילידת 1997, לה מזג כוס יין ובתוכה סם וכן את ר.ע ילידת 2001, שבזמן שרחצה בבריכה שבביתו, הגיש לה כוס משקה אלכוהולי ובתוכה סם, נצמד אל גופה, הפשיט אותה ואנס אותה, על אף שהכאיב לה וביקשה שיפסיק.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגש במקביל ציינה עורך הדין דיה בן אסא זיגלמן כי "העבירות המיוחסות למשיב הן עבירות מין חמורות ומכוערות, אותן ביצע על פני מספר שנים, בחמש נשים שונות, צעירות בגילן, להן היכרות שטחית בלבד עימו, בשיטתיות, תוך שימוש בסמים בניגוד לרצונן וכאשר הן מצויות במצב המונע מהן לתת הסכמה חופשית".

עוד בוואלה!

לפרעות בחווארה צריך לקרוא בשמן: מעשי טרור על מלא

לכתבה המלאה
תהילה לוי. אינסטגרם, צילום מסך
"לא מאחלת לאף אחת או אחד לעבור משהו דומה למה שעברתי". מלכת היופי לשעבר תהילה לוי/צילום מסך, אינסטגרם

בקיץ האחרון עמד אור במרכז תחקיר של חיים אתגר בתוכנית "חשיפה", אז ארבע נשים העידו כי אור פגע בהן לכאורה מינית, פיזית ונפשית. מלכת היופי בדימוס וזוגתו לשעבר, הדוגמנית תהילה לוי, סיפרה על מערכת היחסים והקשיים שליוו אותה.

"מהרגע שהבנתי מי האדם שמולו התנהלתי, הבטחתי לעצמי שאני עושה מעשה אחד אמיץ ושאני חייבת לשבור את קשר השתיקה. שאין מצב שאני ממשיכה לישון בלילה בידיעה ברורה שאני לא הראשונה והיחידה ובטח לא האחרונה שהאיש הזה פגע בה.

אני די בטוחה שגם יגיעו הטוקבקים שיגידו 'אבל היא הייתה בת הזוג שלו, איך הוא פגע בה מינית?'. זה המקום שלי לומר - אל תשפטו לעולם אף אחד. אתם לא יודעים מה היה טיב מערכת היחסים בינינו ואני גם לא מאחלת לאף אחת או אחד מכם/ן לעבור משהו דומה למה שאני עברתי. התווית 'מערכת יחסים' לא מקנה לאף אדם שום זכות לנהוג בצורה שבה הוא נהג בי! וזכרו - גם בעל/אישה, אבא/אימא, אח/ות, דוד/ה, בן/בת זוג, אקס/ית - יכולים לאנוס ולהטריד את הקרובים אליהם. הגוף שלנו הוא שלנו בלבד! אף אחד לא רכש אותנו! ומותר לנו להגיד לא", סיפרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully