וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: שלג נדיר בלוס אנג'לס באחת הסערות העוצמתיות באזור

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 11:15

גשמים עזים, שיטפונות, סופות וטמפרטורות נמוכות מהממוצע פקדו את קליפורניה, כחלק מסערה עוצמתית שפקדה את כל ארצות הברית. שלג כבד ורוחות עזות הובילו לסגירת כבישים; כל החופים במחוז לוס אנג'לס נסגרו לכמה שעות בשל סופת ברקים

בווידאו: ארה"ב: שלג וגשמים עזים בקליפורניה/רויטרס

גשמים עזים, שיטפונות, סופות וטמפרטורות נמוכות מהממוצע פקדו את קליפורניה אתמול (שבת), כחלק מסערה עוצמתית שפקדה את כל ארצות הברית.

סערה בקליפורניה, 25 בפברואר 2023. רויטרס
שלג בקליפורניה, שבת/רויטרס
סערה בקליפורניה, 25 בפברואר 2023. רויטרס
שיטפונות בקליפורניה. שבת/רויטרס

שלג כבד ורוחות עזות הובילו לסגירת כבישים בהרי קליפורניה. באזורים מסוימים בסיירה נבאדה נערם השלג לגובה של 1.5 מטרים, על פי שירות מזג האוויר הלאומי. אזהרות סופה נותרו על כנן באזורים גבוהים במדינה. הפסגות הגבוהות בדרום קליפורניה קיבלו את מנת השלג שלהן, גם כן. באגם ביג בר נערם השלג לגובה של 1.7 מטרים, שצפוי היה להמשיך לרדת גם אמש.

סערה בקליפורניה, 25 בפברואר 2023. רויטרס
סערה בקליפורניה, 25 בפברואר 2023/רויטרס
סערה בקליפורניה, 25 בפברואר 2023. רויטרס
שלג בהרי קליפורניה. שבת/רויטרס

במקביל, גשם ירד ללא הפסקה בדרום ומרכז קליפורניה וגרם לאזהרת שיטפונות וסגירת כבישים. בכמה אזורים ירדו כ-228 מ"מ גשם, על פי שירות מזג האוויר הלאומי. כבישים רבים בין לוס אנג'לס לסן דייגו הוצפו לאחר שערוצים ונהרות עלו על גדותיהם. כמה כבישים מצפון ללוס אנג'לס נחסמו בשל מפולות בוץ.

סערה בקליפורניה, 25 בפברואר 2023. רויטרס
מתכוננים לסערה בקליפורניה/רויטרס
סופה בקליפורניה, 25 בפברואר. רויטרס
נזקי הסערה/רויטרס
שלג נדיר בלוס אנג'לס, קליפורניה, פברואר 2023. רויטרס
שלט הוליווד אפוף בערפל/רויטרס
שלג נדיר באזור לוס אנג'לס, קליפורניה, פברואר 2023. רויטרס
שלג נדיר באזור לוס אנג'לס/רויטרס

שירות מזג האוויר הלאומי בסן דייגו פירסם את אזהרת הסופה הראשונה אי פעם להרים במחוז סן ברנרדינו. הכבישים המהירים סביב לוס אנג'לס לכיוון דרום נסגרו בשבת בשל שיטפונות. כל החופים במחוז לוס אנג'לס נסגרו אתמול לכמה שעות בשל סופת ברקים.

יותר מ-115 אלף משקי בית בקליפורניה נותרו ללא חשמל אתמול, על פי poweroutage.us. הטמפרטורות אתמול נעו מ-4 מעלות צלזיוס למינוס עשר מסן פרנסיסקו לדרום קליפורניה - נמוכות מהממוצע באופן ניכר.

הסערה צפויה להתחזק היום מעל קליפורניה. עם זאת, בימים הקרובים היא תנוע למרכז ארצות הברית. קנזס, אייווה, מיזורי, צפון ויסקונסין ואילינוי עשויות לספוג גשמים כבדים מחר, על פי שירות מזג האוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully