וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל כבד ברהט על מותם של 4 מבני משפחת קשאעלה בתאונה: "איבדנו משפחה שלמה"

עודכן לאחרונה: 21.2.2023 / 13:31

אחמד, אישתו ראניה, בתו הינד ונכדתו אילאף, נהרגו בתאונה הקטלנית בצומת אורים בנגב. מאז נקברה בת הזוג, וברהט, שם התגוררו, מספרים בני משפחתם על האסון שפקד אותם: "תוך חצי שעה איבדנו את כולם". אביו של אחמד: "גם יהודים וגם ערבים אמרו שעזר להם, הוא היה טוב לכולם"

בווידאו: בני המשפחה של ההרוגים בתאונת הדרכים בצומת אורים מספרים על הטרגדיה/יניר יגנה

רבים הגיעו לנחם היום (שלישי) את משפחת קשאעלה ברהט, שארבעה מבני המשפחה נהרגו אתמול בתאונה בצומת אורים בנגב, בהם אב המשפחה אחמד, אשתו ראניה אבו מדיגם, בתו של אחמד, הינד בת השנה וחצי, ונכדתו אילאף ג'עאר בת ה-3. "תוך חצי שעה איבדנו משפחה שלמה, מדובר באסון", אמרו במשפחה.

אתמול בלילה הובאה לקבורה ראניה בבית הקברות אל-עראקיב, והיום יובאו שתי הפעוטות ואחמד לקבורה בבית הקברות ברהט. "מקווים שכולם ילכו לגן עדן", אמר זאיד, אביו של אחמד, שהוא בנו הבכור. " אלו הוראות של אלוהים, אנחנו לא יכולים לעשות שום דבר. אלוהים ברא אותנו והוא לקח אותו".

הינד בת השנה וחצי נהרגה בתאונת דרכים מרהט נהרגה בתאונה בצומת אורים, 20 בפברואר 2023. יאסר עוקבי, אתר רשמי
הינד בת השנה וחצי/אתר רשמי, יאסר עוקבי

הוא סיפר על בנו: "גם יהודים וגם ערבים אמרו לנו שעזר להם ותרם להם, והם בוכים עליו. הוא היה טוב בשביל כולם. תסתכל כמה אנשים באים לנחם אותנו. אנחנו מאחלים לכולם בריאות". לדבריו, הוא, בניו ואימו של אחמד שמעו על התאונה בטלפון. "לא תיארנו לעצמנו. פתאום אחרי כמעט שעה הגיעה אלינו הידיעה".

בן הדוד של אחמד, בדיע אלקשאעלה, סיפר שקיבל את ההודעה הקשה שמשפחתו היא זו שנהרגה בתאונה הקטלנית. "אסון קשה, טרגדיה. כל המשפחה נמצאת תחת אבל מאוד קשה, וככה כל רהט". לדבריו, "תוך חצי שעה איבדנו משפחה שלמה. כולנו מקווים ומאחלים שזה לא יקרה לאף משפחה אחרת בארץ. כולם אוהבים את אחמד, הוא היה טוב לב. מדובר באסון".

עוד בוואלה!

2 נשים כבנות 30 נהרגו בתאונה בין אוטובוס לרכב פרטי בשומרון

לכתבה המלאה
אילאף ג'עאר מרהט, נהרגה בתאונת הדרכים בצומת אורים 20 בפברואר 2023. יאסר עוקבי, אתר רשמי
אילאף ג'עאר בת ה-3/אתר רשמי, יאסר עוקבי

התאונה אירעה אתמול בצהריים בצומת אורים שליד אופקים. רכבם של משפחת קשאעלה התנגש ברכב אחר בו היו שני בני אדם נוספים, אחת מהם, אישה בת 30, נפצעה באורח קשה והנהג נפצע קל. הפצועים פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully