וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מ-200 מקרי התעללות: זו המטפלת החשודה משדרות

עודכן לאחרונה: 19.2.2023 / 16:42

אילנה סוויסה חשודה כי במהלך שלושת החודשים האחרונים התעללה בפעוטות במעון ויצו שבו עבדה בשדרות. אחת האמהות: "היא לקחה מטאטא והטיחה אותו בראשה של בתי". סנגורה מכחישה: "היא גננת מוערכת כ-18 שנה, לא דבק בה רבב"

בווידאו: הורים לפעוטות מפגינים בעקבות החשד נגד הגננת ממעון ויצו בשדרות/יניב כליף

בית משפט השלום באשקלון התיר היום (ראשון) לפרסום את שמה של המטפלת החשודה בהתעללות בפעוטות במעון ויצו בשדרות. מדובר באילנה סוויסה, שחשודה ביותר מ-200 מקרי התעללות בשלושת החודשים האחרונים.

"אנחנו נמצאים בסיוט גדול. לא האמנתי בהתחלה", מספרת רווית שמואלב, אם לפעוט במעון. "במשטרה הראו לנו סרטונים נוראיים. אנחנו מרוסקים ומרגישים שנעצרו לי החיים. עכשיו אני מבינה מדוע ילדים החלו להרביץ. אנחנו כואבים את מה שקרה".

גם הבן של יותם עבר התעללות על ידי המטפלת החשודה: "סוף סוף כולם יוכלו לראות את פני השטן של הגננת שחשודה בהתעללות בבן שלי ובשאר הילדים במעון, זה לא מנחם אבל זו הרגשה טובה יותר שיראו וידעו מי היא, אין עונש שיכול לספק או לתאר התעללות בילדים. מקווה שהיא תקבל כמה שיותר שנים בכלא - אנחנו נמשיך להפגין כל ערב מול ביתה בשדרות. שום דבר לא יפצה על הכאב והסבל שאנחנו ובעיקר הילדים חווינו וחווים".

הגננת משדרות, אילנה סוויסה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הגננת משדרות, אילנה סוויסה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בתקופה האחרונה מפגינים הורים לפעוטות במעון. באחת ההפגנות סיפרה אחת האמהות: "הבת שלי רצתה לשחק בצעצוע, אבל לגברת זה לא התאים. אז היא לקחה את המטאטא והטיחה אותו בראשה של הבת שלי. היא רצתה לאכול, אבל גם זה לא התאים לה אז היא לקחה את האוכל והעיפה את הילדה שלי בעודה על הכיסא".

עו"ד קובי בן שעיה, המייצג את סוויסה, אמר: "מדובר באישה נורמטיבית שמעולם לא דבק בה רבב. זה כ-18 שנה היא משמשת כגננת מוערכת. לא ניתן להסיק מסקנות מכל פעולה שגרתית ולתת לה פרשנות אחרת. כשהתמונה תתבהר, יתברר שהדברים הם שונים לחלוטין.

הגננת משדרות, אילנה סוויסה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חשודה ביותר מ-200 מקרי התעללות בשלושת החודשים האחרונים. סוויסה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מהנהלת ויצו נמסר כי העסקתה של סוויסה הופסקה מיידית. "ענף מעונות היום במשבר לאומי של כוח אדם ועם זאת אנו עושים ככל האפשר על מנת להמשיך ולהעניק לילדים את המיטב ולשמור על שגרת היומיום ורצף חינוכי. תוגברה הדרכת צוות המעון ואנו בקשר שוטף עם ההורים ובשיתוף פעולה מלא מול הגורמים הרלוונטים. אנו ממשיכים לתפעל מערכת ארצית מקצועית של פיקוח, בקרה והדרכות צוותים במטרה למנוע הישנות מקרים כגון אלה", נמסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully