וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר מהגליל נאשם שדקר נער שבו חשד שהעיד נגדו במשטרה

פארס עסאלה, בן 20 מהעיר עראבה, נאשם בתקף בן 19 משום שחשד בו שהעיד עליו בתיק הצתה. "מדובר בארוע חמור מאד שעלול היה להיגמר בצורה קשה יותר"

בווידאו: נצמד - ושולף סכין: צעיר וקטין תועדו מנסים לדקור נער בצפון/מערכת וואלה!

דקירות, אגרופים ובעיטות: זה "העונש" שהטיל פארס עסאלה, בן 20 מהעיר עראבה שבגליל, על נער בן 19 שחשדו נפל עליו כי העיד נגדו באירוע הצתה.

בכתב אישום שהגישה לפני ארבעה ימים מחלקת התביעות במחוז הצפוני של המשטרה מתואר האירוע שהתרחש בסוף חודש ינואר. לפני התקיפה המיוחסת לו, נחקר עסאלה בתחנת משטרת משגב בחשד כי היה מעורב בארוע הצתת רכב. בתום החקירה הודיעו לו חוקרי המשטרה כי תיאסר עליו כניסה לעיר מגוריו, עראבה, למשך חמישה ימים והוא גם חתם, כמתחייב, על כתב ערובה.

יומיים לאחר מכן הוא כבר הפר את הצו וביחד עם נער בן 17 תפסו את הצעיר אותו חיפש עסאלה, סמוך מאפיה בעראבה. מכתב האישום עולה כי עסאלה כרך את ידו סביב הקורבן והוביל אותו בשעה שהנער שאיתו, משגיח מהצד. בשלב זה הוציא הנאשם מבגדיו חפץ חד וניסה לדקור את הקורבן, אולם זה אחז בידו ומנע ממנו לדקור אותו. עסאלה והנער שאיתו תקפו את הקורבן באגרופים ובבעיטות, עסאלה חתך אותו בצווארו וכשהקורבן נפל, המשיכו להכות בו.

נצמד - ושולף סכין: צעיר וקטין תועדו מנסים לדקור נער בצפון
19.02.23. מערכת וואלה!, אתר רשמי
נצמד - ושולף סכין: צעיר וקטין תועדו מנסים לדקור נער בצפון 19.02.23/אתר רשמי, מערכת וואלה!

עוברי אורח שעברו במקום חילצו את הקורבi מידי שני התוקפים והוא החל להימלט בריצה כשעסאלה והנער, שותפו, רודפים אחריו. השניים השיגו אותו ושבו להכותו. המותקף הצליח לאחוז בלהב החפץ החד שהחזיק עסאלה אשר ניסה לדקור אותו. שוב עוברי אורח חילצו את הקורבן מידי השניים והרחיקו מהמקום את שני התוקפים. המתלונן פונה לבית חולים פוריה שליד טבריה, כשהוא במצב בינוני-קשה. אחרי שטופל בחדר המיון הוא אושפז למשך שלושה ימים כשהוא סובל מחתכים בצווארו ובאצבע ידו וכן משטפי דם בראשו ומשפשופים על גופו.

לדברי פקד שרה פאעור, קצינת חקירות מתחנת המשטרה במשגב, "מדובר בארוע חמור מאד שעלול היה להיגמר בצורה קשה יותר. אחרי שאיתרנו את זירת העבירה עצרנו את שני החשודים והנאשם נעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו". לנאשם עבר קודם בארועי אלימות. בקרוב יוגש כתב אישום גם נגד הנער שהיה שותף לתקיפה. פאעור אמרה כי "בגיזרת התחנה יש מדי חודש שניים-שלושה ארועים דומים ואנחנו מתייחסים אליהם במלוא החומרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully