וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהמון לבבות, קבלה ותמיכה: חברי הכנסת מהקשת הפוליטית מגיבים לשרקי

עודכן לאחרונה: 15.2.2023 / 12:38

חברי כנסת רבים התייחסו לדבריו של כתב החרדים יאיר שרקי שיצא אמש מהארון ברשתות החברתיות. "שולח לך חיבוק גדול על האומץ", כתב לו לפיד. "אני אוהב אותך אפילו לא גרם אחד פחות ממה שאהבתי לפני", צייץ גליק. "דבריך המרשימים יעזרו לעוד אנשים" הגיב מיקי לוי

הפגנת הקהילה הגאה נגד הממשלה בתל אביב/אבשלום ששוני

יאיר שרקי, כתב החרדים של חדשות 12, יצא אתמול (שלישי) מהארון, ובתגובה, רבים מהקשת הפוליטית הביעו תמיכה על ההחלטה שלקח. יו"ר הכנסת וחבר הליכוד אמיר אוחנה הגיב בתיוג של שרקי בצירוף אייקון של לב אדום. יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד כתב לו, "שולח לך חיבוק, על האומץ, על הרגישות, על היושר הפנימי. ריגשת היום המון אנשים, הבאת טוב לעולם, לימדת אותנו שיעור באומץ". גם פעיל זכויות האדם יהודה גליק הגיב לו, וכתב, "מודה. הפוסט הזה עשה אותי עצוב מאוד מאוד. לא משנה כי הוא זה שאני אוהב אותך מאוד אפילו לא גרם אחד פחות ממה שאהבתי אותך לפני שקראתי. ובכל זאת בכנות אגרוף בבטן".

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ הגיב וכתב, "שרקי, ריגשת מאוד. קום תהיה כל מה שבא לך" וצירף גם הוא לב אדום לדבריו. ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט כתב, "אוהב אותך אח יקר. וגאה בך מאוד".

גם מהליכוד נרשמה תמיכה בדבריו של שריקי; שר התרבות והספורט מיקי זוהר כתב, "אני בטוח שגם הקדוש ברוך הוא אוהב אותך" והוסיף לדבריו לב כחול, וכן שר התפוצות והמאבק באנטישמיות והשר לשוויון חברתי עמיחי שיקלי כתב, "אוהבים אותך שרקי יקר בדיוק כמו שאתה". שר החינוך יואב קיש, גם הוא חבר הליכוד כתב, "ריגשת שרקי! מעריך את האומץ ומאחל לך שתהיה מאושר".

יאיר שרקי. קשת 12, צילום מסך
יאיר שרקי/צילום מסך, קשת 12

כמה חברי כנסת נוספים ממפלגת יש עתיד הגיבו וכתבו לשרקי דברים. "כמה אומץ וכנות נוגעת ללב. אין לי ספק שדבריך המרשימים יעזרו לעוד אנשים שחוששים ונמצאים במצב דומה. כל הכבוד לך", צייץ מיקי לוי. "האמונה לעולם לא סותרת אהבה, שולח לך חיבוק ומאחל לך לחיות את חייך בדיוק איך שמתאים לך. חיזקת היום רבים", כתב רון כץ עם לב כחול בין שני המשפטים. "אתה אמיץ ומרגש. חיבוק", בצירוף לב אדום צייץ ולדימיר בליאק. "דברים מרגשים ואמיצים ️הוסיפה ח"כ קארין אלהרר והוסיפה גם היא לב אדום. "פוסט אמיץ, ריגשת מאוד! שתזכה להקים בית ומשפחה בישראל ותזכה לזוגיות מאושרת", כתבה ח"כ מיכל שיר. ח"כ יוראי להב הרצנו, צייץ לב אדום בלבד.

גם בעוצמה יהודית הייתה תגובה לדבריו של שרקי, שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי וחבר הכנסת מטעם עוצמה יהודית יצחק וסרלאוף וח"כ עוצמה יהודית אלמוג כהן, שניהם תייגו את הכתב וצירפו אייקון של לב אדום.

יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי, כתבה על כך, "זה טקסט כל כך יפה וכל כך נוגע. תודה לך שנתת אותו לכולנו. זאת לא הפעם הראשונה שאתה משמיע קול אמיץ. לך בכוחך זה והושעת רבות ורבים". ח"כ נעמה לזימי שבמפלגה הגיבה גם וכתבה, "ריגשת מאוד. יפה ומעורר השראה ששיתפת", בצירוף לב. ח"כ מטעם העבודה לשעבר אמילי חיה מואטי כתבה, "איזה כיף למי שיזכה לאהבה שלך, אתה איש אדיר ואמיץ".

יאיר לפיד בישיבת ראשי האופוזיציה, כנסת, 13 בפברואר 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
"שולח לך חיבוק, על האומץ, על הרגישות, על היושר הפנימי". יאיר לפיד/פלאש 90, יונתן זינדל

חברת הכנסת מטעם תקווה חדשה וסגנית יו"ר הכנסת יפעת שאשא ביטון כתבה לשרקי, "ריגשת שרקי שמחה בשבילך שמצאת את הכח לשתף. כתבת כל כך יפה, רגיש ונוגע", בצירוף לב לבן. תמר זנדברג שכיהנה בעבר כיו"ר מר"צ, כתבה "וואו. כבוד".

ח"כ מפלגת ישראל ביתנו יוליה מלינובסקי כתבה, "אתה אחד האנשים האמיצים שפגשתי. ריגשת, שולחת לך חיבוק ענק", בצירוף לב אדום. "אתה אדם מיוחד. אני בטוח שעוד תבנה משפחה מקסימה", צייץ ח"כ עודד פורר שבמפלגה.

שרת הפנים לשעבר וח"כ לשעבר מטעם ימינה, איילת שקד הגיבה לשרקי בלב אדום. עוד במפלגה לשעבר, הגיבה שירלי פינטו גם היא לדבריו של שרקי וכתבה, "כל מילה נוספת מיותרת. אתה מתחיל מסע חדש עם אבן גדולה שירדה מהלב. עלה על השביל עם ראש זקוף ובגאווה גדולה. אתה מדהים!!!", בצירוף לב אדום. "אין מילים כדי לתאר את האומץ האדיר שנדרש כדי לכתוב את המילים שכתבת ולעבור את מה שעברת וממשיך לעבור. הקב"ה אוהב אותך כמו שהוא אוהב את כל בניו וכמו שאתה אוהב אותו. ואתה תמשיך להיות האיש המוכשר והחכם שכולנו אוהבים", צייץ ח"כ יום טוב כלפון.

שר התרבות מיקי זוהר בראיון לוואלה!תרבות, ינואר 2023. ראובן קסטרו
"אני בטוח שגם הקדוש ברוך הוא אוהב אותך". מיקי זוהר/ראובן קסטרו

שרקי, חשף בפוסט מרגש שפרסם ברשתות החברתיות, את שעל ליבו: "את המילים האלה אני כותב ברעד. דוחה למחר, לאחרי החגים, לאחרי יום ההולדת הבא. אולי כבר עשר שנים שאני כותב ומוחק מפני צער אבי ואימי הטובים והאהובים מאוד".

אני אוהב בנים. אוהב בנים ואת הקדוש ברוך הוא. וזה לא סותר וגם לא חדש. אני אותו אחד בדיוק כמו שהייתי, רק שעכשיו לא רק אני יודע אלא גם אתם. היה לי חשוב לומר זאת כאן במקום שהוא רשות הרבים למרות שזה דבר פרטי, פשוט כדי לחיות לא בצל ולא בהסתרה. ולהגיע למשפחה ולבית ולחיות באמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully