וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר סיני הסתיר במשך שנתיים מאשתו שזכה בלוטו, וחוייב לשלם לה פיצויים

עודכן לאחרונה: 14.2.2023 / 4:06

בשנת 2021, זכה ג'ואו בהגרלת הלוטו בפרס של 10 מיליון יואן, השווים בערכם ל-1.5 מליון דולר. אולם הזוכה בחר להסתיר במשך שנתיים אתה הזכייה מאישתו. משגילתה האישה על המעשה, הגישה בקשה לגירושים ותבעה את בעלה בדרישה לפיצויים עבור החלק בזכייה ששייך לה

גבר סיני שהסתיר מאשתו במשך שנתיים זכייה בלוטו בשווי של 1.5 מיליון דולר חוייב על ידי בית המשפט לפצות את האישה.

בשנת 2021, זכה ג'ואו בהגרלת הלוטו בפרס של 10 מיליון יואן, השווים בערכם ל-1.5 מליון דולר. אולם, ג'ואו בחר שלא לחלוק את החדשות המשמחות עם אשתו, ושמר ממנה את הזכייה בסוד. כמו כן, ביום הזכייה העביר הזוכה 2 מיליון יואן לאחותו, ועוד 700 אלף יואן לגרושתו.

הגרלת הלוטו האמריקני. רויטרס
נתן כסף לאחותו וגרושתו, אבל לא סיפר לאישתו/רויטרס

שנתיים לאחר הזכייה, גילתה האישה על סכום הכסף. לאחר הגילוי הגישה האישה תביעת גט, ורשה לקבל את חלק מפרס הלוטו. כמו כן, דרשה האישה לקבל גם שני שלישים מתוך 2.7 מיליון יואן ששלח ג'ואו לאחותו וגרושתו, מפני שאלו נשלחו ללא הסכמתה. לבסוף קבע בית המשפט כי האישה תקבל 60 אחוזים מסכום הזכייה.

עם פרסום גזר הדין הפך הסיפור לויראלי ברשתות החברתיות הסיניות, כאשר רובם המכריע של הגולשים האשימו את ג'ואו על כך ששיקר לאשתו בנוגע לרכושם המשותף. "הוא השתמש בכסף המשותף של הזוג כדי לקנות כרטיס לוטו, ועכשיו הוא רוצה להנות מהפרס לבד?" שאל ברטוריות אחד הגולשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully