וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות החוק - חשד למכירת בשר כלבים וחתולים כמזון בהונג קונג

עודכן לאחרונה: 12.2.2023 / 17:20

הפשיטה נערכה לאחר שהתקבלו דיווחים שהבשרים מוצעים למכירה בשכונה המאוכלסת בצפיפות שמהווה גם אזור מסחרי סואן. אכילת בשר כלבים וחתולים אסורה בהונג קונג מ-1950. המפרים את החוק צפויים לעונש מאסר של שישה חודשים

הרשויות בהונג קונג פשטו על חנות בחשד כי היא מוכרת בשר כלבים וחתולים למאכל - יותר מ-70 שנים לאחר שהסחר בחיות האלה הוצא מהחוק באי.

על פי CNN, שוטרים החרימו ביום חמישי "דוגמיות חשודות של בשר כלב וחתול", בחנות בשכונת יאו מא טיי במסגרת "מבצע בליץ משותף" של מחלקת חקלאות והדיג (AFCD ) ומחלקת היגיינת המזון והסביבה של הונג קונג.

על פי מחלקת החקלאות, הפשיטה נערכה לאחר שהתקבלו דיווחים שהבשרים מוצעים למכירה בשכונה המאוכלסת בצפיפות שמהווה גם אזור מסחרי סואן. השוטרים חוקרים גם אם החנות סחרה בבשר טרי ללא רישיון.

בווידאו: יום השנה ה-25 לחזרת הונג קונג לסין/צילום: רויטרס
בווידאו: הרשויות בהונג קונג החליטו להמית את חזירי הבר באזורים העירוניים/צילום: רויטרס

אכילת בשר כלבים וחתולים אסורה בהונג קונג מ-1950. החדשות האחרונות הסעירו מחוקקים ופעילי זכויות חיות שקוראים לאכוף את החוק בקשיחות רבה יותר.

רגולציות הכלבים והחתולים של הונג קונג קובעת כי "שום אדם לא יטבח שום כלב או חתול לטובת שימוש כמזון, בין אם לבני אדם או חיות, ושום איש לא ימכור או ישתמש או יאפשר את המכירה או השימוש בבשר כלבים וחתולים כמזון".

הפשיטה של סוכנויות הממשלה באה בעקבות דיווחים בתקשורת המקומית שלטענתם אפשר למצוא את הבשרים קפואים במחיר של 12 דולר לחצי קילו. המפרים את החוק צפויים לעונש מאסר של שישה חודשים וקנס בסך 640 דולר.

על פי הערכות של האיגוד ההומניסטי והאתי הבין-לאומי, כ-30 מיליון כלבים ו-10 מיליון חתולים ברחבי העולם נטבחים בכל שנה לצריכת בני אדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully