וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט האריך את מעצרו של החשוד באונס בגדרה ב-7 ימים

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 11:27

הוארך מעצרו של ברכאת אבו עסה, שלפי החשד אנס את בת ה-30 מגדרה. זאת, לאחר שהצליחה המשטרה לעבות את חומר הראיות נגדו, בין היתר בעזרת ממצאי דנ"א. חברה של האישה סיפרה: "היא בטראומה מאוד גדולה ומנסה להתאושש, היא והילדים נמצאים בטיפול פסיכולוגי"

בווידאו: הארכת מעצר לבן 22 החשוד באונס ופריצה לבית בגדרה/צילום:משטרת ישראל

בית משפט השלום בראשון לציון האריך הבוקר (שני) בשבעה ימים את מעצרו של החשוד באונס בתושבת גדרה. המשטרה אמרה כי הצליחה לעבות את חמור הראיות נגד ברכאת אבו עסה, בן 22 מהנגב, באמצעות ממצאים כמו DNA מהזירה הקושרים אותו למעשה.

לפי גורם המעורב בחקירה, אבו עסה סימן את הדירה של האישה בטרם פרץ לביתה ותצפת על המקום קודם לכן. אך בניגוד לפרסומים, אין הוכחות לכך שהמעשים החמורים שביצע לכאורה היו על רקע לאומני וכיוןן החקירה המרכזי מתייחס לאירוע בהיבט הפלילי בלבד.

החשוד באונס האישה בגדרה. שלומי הלר
ברכאת אבו עסה, החשוד באונס האישה בגדרה/שלומי הלר

בשבוע שעבר, החלה המשטרה לחקור חשד לאונס של אישה בת 30, על ידי חשוד שפרץ לביתה. על פי ההערכה, שלושת ילדיה של האישה, בני פחות משש, נכחו בבית בעת המעשה. בידי המשטרה סרטון של החשוד מגיע לבניין לבצע את זממו. בחדשות 13 בתוכנית "שישי עם אילה חסון" פרסם אלי סניור תיעוד של החשוד מגיע לבניין ונכנס לדירה.

מבדיקה ראשונית של המקרה עלה כי האישה ישנה בביתה, בו ישנו גם שלושת ילדיה הקטנים. היא התעוררה מרעש, ואז גילתה את הפורץ בתוך הבית, שתקף ואנס אותה. לאחר מכן היא התקשרה למשטרה.

בניין המגורים בו מתגוררת האישה שעברה אונס, גדרה, 5 בפברואר 2023. אורי סלע
הבניין בגדרה בו התרחשה העבירה/אורי סלע

חברה של האישה סיפרה מוקדם יותר השבוע בשיחה עם וואלה כי חברתה עברה לבניין רק לפני כחודש, ואחרי המקרה נסעה להורים שלה. "היא בטראומה מאוד גדולה ומנסה להתאושש, היא והילדים נמצאים בטיפול פסיכולוגי". לדבריה, בנה הקטן היה זה ששיחרר אותה מהסלוטייפ שבו השתמש החשוד כדי לקשור אותה.

בדיון הארכת המעצר שהתרחש בשבוע שעבר סיפר נציג המשטרה כי החשוד איים על האישה בסכין ואמר לה שאם היא תצעק הוא יפגע בה. לצד זאת, החשוד מכחיש את אשמתו. "המקרה הזה פגע בתחושת ביטחון של תושבי עיר שלמה", אמר נציג המשטרה לשופט.

לדברי הדיירים, החשוד עבד כפועל באחד הבניינים הסמוכים, ותיצפת משם. עוד סיפרו כי הוא ניסה לפתוח את דלת הבניין ולא הצליח. לאחר מכן טיפס על גגון חצר של בית, עלה למרפסת בקומה הראשונה, לקח כיסא ומשם עלה לקומה השנייה. "הדיירים בלחץ, הביאו אנשים שיתקינו עוד מצלמות וגם מישהו שיחזק את הנעילה במרפסות ובדלתות הכניסה", סיפר אחד השכנים. "היו מצלמות אבל הבנו שאולי זה לא מספיק. אנחנו מנסים להחזיר לעצמנו את הביטחון".

  • עוד באותו נושא:
  • אונס
  • גדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully