וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסופה ברברה, הרעידה בטורקיה והקשישה שחזרה לחיים | וואלה! תיקתקנו

עודכן לאחרונה: 9.2.2023 / 16:47

וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

וואלה תיקתקנו! 9 בפברואר 2023/מערכת וואלה!

הסופה ברברה הלכה אבל שיא הקור עדיין לפנינו. תושבי הגולן התעוררו הבוקר למרבדים לבנים של שלג ולאחר הערכת מצב באזור הוחלט כי לא יתקיימו לימודים בבתי ספר בחלק מהישובים. מזג האוויר היום ימשיך להיות גשום עם שלג בחרמון, בגולן בהרי הצפון ובמרכז עם סיכוי לשלג בשכונות הגבוהות של ירושלים.
במדבר קיים חשש לשיטפונות. מחר ימשיך להיות קר מהרגיל.

משלחת צה"ל חילצה צעירה מההריסות בטורקיה - כלי התקשורת בטורקיה מדווחים שמשלחת צה"ל בקרמאנמרש חילצה במהלך הלילה בחיים צעירה בת 23 מהריסות ביתה. לפי הדיווחים, המשלחת הישראלית נקראה על-ידי מקומיים ששמעו רעשים בתוך ההריסות ובתום מבצע של 4 שעות וחצי הצליחו להוציאה בחיים. אבי המשפחה הודה לצה"ל. טורקיה עדכנה הבוקר כי מניין ההרוגים הרשמי ברעידת האדמה עלה ל-6,234 בני אדם. בסוריה השכנה, שספגה נזק אדיר ברעש, עלה הבוקר מספר ההרוגים ל-2,530 מניין ההרוגים הכולל באסון עומד כעת על 8,764.

אישה הוכרזה מתה בבית אבות - ונמצאה נושמת בבית הלוויות. קשישה בת 82 הוכרזה מתה בבית אבות במדינת ניו יורק, אך שלוש שעות לאחר מכן בבית הלוויות, נמצאה כשהיא נושמת. התקרית אירעה ימים ספורים לאחר שבית אבות במדינת אייווה נקנס בדיוק בגלל מקרה כזה! האישה הוכרזה מתה בשעה 11:15 בשבת, נלקחה לבית הלוויות בשעה 13:30 ונמצאה נושמת ב-14:09, כך על פי המשטרה. האישה, שזהותה לא נחשפה, הובהלה לבית החולים, ועד כה לא פורסם מידע נוסף לגבי מצבה. המקרה הועבר לחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully