וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעמיים בחודש: אישה הוכרזה מתה בבית אבות - ונמצאה נושמת בבית הלוויות

עודכן לאחרונה: 7.2.2023 / 14:19

קשישה בת 82 הוכרזה מתה בבית אבות במדינת ניו יורק, אך שלוש שעות לאחר מכן בבית הלוויות, נמצאה כשהיא נושמת. התקרית אירעה ימים ספורים לאחר שבית אבות במדינת אייווה נקנס בשל מקרה דומה

קשישה בת 82 הוכרזה מתה בבית אבות בניו יורק אך שלוש שעות לאחר מכן, בבית הלוויות, היא נמצאה כשהיא נושמת, כך על פי דיווח הרשויות. התקרית אירעה ימים ספורים לאחר תקרית דומה במדינת אייווה.

האישה הוכרזה מתה בבית האבות בעיירה פורט ג'פרסון בלונג איילנד בשעה 11:15 בשבת, עדכנה משטרת מחוז סאפוק. היא נלקחה לבית לוויות בשעה 13:30 ונמצאה נושמת ב-14:09, על פי המשטרה. האישה, שזהותה לא נחשפה, הובהלה לבית החולים, אך נכון לאתמול (שני), לא פורסם מידע נוסף לגבי מצבה.

המקרה הועבר למשרד התובע הכללי של מדינת ניו יורק לחקירה. רשויות הבריאות של המדינה גם פתחו בחקירה, אמרה הדוברת מוניקה פומרוי.

על פי הודעה לעיתונות שפורסמה בחודש שעבר, בית האבות שבו שהתה הקשישה הוגדר אחד מבתי האבות הטובים ביותר על ידי U.S. News & World Report ל-2022-2023. גורמים רשמיים מבית הלוויות אמרו בהצהרה כי "מתוך כבוד לפרטיות המשפחות, איננו בעמדה להגיב על התקרית".

בית אבות במדינת ניו יורק הכריז על קשישה מתה, אך היא נמצאה נושמת. פייסבוק, אתר רשמי
בית האבות בניו יורק/אתר רשמי, פייסבוק

לפני כמה ימים, בית אבות באייווה שבו קרה מקרה דומה נקנס בעשרת אלפים דולר. הרשויות אמרו כי אישה בת 66 הוכרזה מתה ב-3 בינואר בהוספיס שבו היתה מטופלת. גופתה הושמה בשק גופות ונלקחה לבית הלוויות, שם העובדים גילו שהיא עדיין נושמת והתקשרו לשירותי החירום. על פי הדו"ח, "הם ראו את החזה שלה זז ושמעו אותה משתנקת". האישה הוחזרה להוספיס, שם מתה ב-5 בינואר, על פי הדו"ח של מחלקת הביקורות והערעורים של אייווה.

"אנחנו בקשר הדוק עם המשפחה של האישה, השלמנו חקירה לגבי התקרית", אמרה ליסה איסטמן, מנכ"לית ההוספיס, ל-CBS ניוז. "אנחנו מחויבים לחולים שלנו ומחויבים לספק להם תמיכה וטיפול בשלב הסופי של חייהם. על העובדים עוברים הדרכות שגרתיות כדי שיוכלו לתמוך בצורה הטובה ביותר בחולים, גם בעת מותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully