וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשפנית הופיעה בפני קשישים על כיסאות גלגלים בבית אבות: "מצטערים, הגזמנו"

29.9.2022 / 0:05

בית האבות בטייוואן נאלץ להתנצל על ההחלטה להזמין חשפנית להופיע עבור התושבים הוותיקים, שדווקא נראו מאוד מרוצים ממה שקרה שם. דובר המקום מסר בתגובה: "באולם הסמוך היה בינגו"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

אישה שכרה חשפניות שיופיעו בהלוויית בעלה/צילום חובבים, יוטיוב

הנהלת בית אבות שכרה חשפנית שהופיעה בפני קשישים על כיסאות גלגלים - וכעת מצטערת על ההחלטה. בית האבות Taoyuan שבטייוואן, מוסד בניהול המדינה המיועד לאנשי צבא בדימוס, שכר את החשפנית להופיע בחגיגות חג אמצע הסתיו - חג חשוב בתרבות הסינית, בו אנשים מתאספים כדי לחגוג את קציר האורז והחיטה של העונה.

בסרטון שצולם מוקדם יותר החודש והפך לוויראלי ברשת, נראית הרקדנית במסיכה לבושה בהלבשה תחתונה מתחרה ומעניקה לקשיש אחד לאפדאנס אירוטי, כשהיא דוחפה את שדיה בפניו. בהמשך היא נותנת לו לגעת לה בחזה ובאיבר המין לפני שהיא מעניקה לו נשיקה על הקרקפת. הקשישים העוטים מסיכות נראים מוחאים כפיים בהתלהבות.

ככה זה נראה

בתקשורת המקומית דווח שבית האבות ספג ביקורת קשה בעקבות הסרטונים שפורסמו ברשת ונאלץ לפרסם הצהרה בה הביע צער על המאורע: "הכוונה של האירוע הייתה לבדר את הדיירים ולשמח אותם. אנו מצטערים מאוד על הפגיעה שנגרמה".

דובר בית האבות הוסיף כי מסיבות חג אמצע הסתיו בוטלו בבית האבות בשנים הקודמות עקב מגיפת הקורונה. כדי לרומם את מצב רוחם של הדיירים, הם ארגנו חשפנית שתעלה הופעה. עם זאת, הם הודו כי מעשיה של הרקדנית הנועזת היו "נלהבים ולוהטים מדי" וכי הם יהיו "זהירים יותר" בעת תכנון אירועים כאלה בעתיד. הם הוסיפו שבאולם הסיעודי הסמוך נערך משחק רגוע יותר של בינגו ומעט קריוקי.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

חג אמצע הסתיו הוא חג מסורתי מהחשובים ביותר בתרבות הסינית. בסין החגיגה מתאפיינת במפגשים משפחתיים, הודיה על השפע ותפילות לאריכות חיים, הצלחה ומזל. שניים מסימני ההיכר הבולטים ביותר של החג הם ההכנה והשיתוף של עוגות ירח ושימוש בעששיות או בפנסים הנתלים על בתים ומגדלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully