וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד אין, מנכ"לית יש: דיסטל אטבריאן תמנה את המנכ"לית הראשונה בממשלה

עודכן לאחרונה: 9.2.2023 / 5:04

נציבות שירות המדינה אישרה את מועמדותה של שרון עוזיאל פלד לתפקיד מנכ"לית משרד ההסברה, והיא תמונה בכפוף לאישור הממשלה. המשרד הוקם מחדש לכבוד השרה, אך עוד לא הוקצו תקציבים ותקנים לניהולו, למרות ההבטחות: "אני דופקת את הראש בקיר וכלום לא זז", התלוננה דיסטל

גלית דיסטל-אטבריאן מסבירה לאופוזיציה במה היא תעסוק כשרת ההסברה./ערוץ הכנסת

שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן מתכוונת למנות את שרון עוזיאל פלד לתפקיד מנכ"לית משרד ההסברה, שטרם הוקם, ולהיות השרה הראשונה בממשלה שתמנה אשה לתפקיד מנכ"ל המשרד. נציבות שירות המדינה אישרה אמש (רביעי) את מועמדותה של עוזיאל פלד ומינויה כפוף לאישור בישיבת הממשלה הקרובה.

משרד ההסברה הוקם מחדש בחודש שעבר עבור דיסטל אטבריאן, שהתמנתה תחילה לשרה במשרד רה"מ, אך בהמשך קיבלה את התואר שרת ההסברה והבטחה להקמת משרד עם תקנים ותקציבים.

מוקדם יותר השבוע דיסטל התלוננה בראיון ב"גלי ישראל" על העיכובים בהקמת משרדה: "כרגע אין לי רכב, אין לי משרד ואין לי תקנים", אמרה, וביקשה מהמראיין יעקב ברדוגו, המקורב לראש הממשלה, "להפעיל לחץ כדי שמשרד ההסברה יקום. אני קמה כל בוקר ודופקת את הראש בקיר עד 12 בלילה וכלום לא זז".

גלית דיסטל אטבריאן, השבעת הממשלה, 29 בדצמבר 2023. ראובן קסטרו
תמנה את המנכ"לית הראשונה בממשלה, גלית דיסטל אטבריאן/ראובן קסטרו

דיסטל הודיעה בעצמה על מינויה של המנכ"לית למשרדה אמש בטוויטר: "תשמעו קטע, הערב החברים הטובים בארץ נהדרת ירדו עליי שלא הבאתי מנכ"לית למשרד ההסברה וממש ברגע בו זה שודר התקשרו אלי מהנציבות והודיעו לי שהמנכ"לית שהבאתי אושרה פה אחד על ידי הוועדה כי מדובר בתותחית על חלל", כתבה. "לא נורא תסריטאי ארץ נהדרת, אולי בפעם הבאה תקלעו למציאות".

את זהותה של המנכ"לית הראשונה בממשלה, שמינתה עד כה 23 מנכ"לים גברים, פירסם לראשונה מיכאל שמש בכאן 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully