וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו הודיע: גלית דיסטל אטבריאן תמונה לשרת ההסברה, מאי גולן תהיה שרה במשרד רה"מ

עודכן לאחרונה: 9.1.2023 / 15:55

גולן דרשה להתמנות לשרה ובשבועות האחרונים היה מתח בינה ובין נתניהו סביב אי המינוי. נתניהו עשה החלפה בינה לבין דיסטל אטבריאן שהייתה אמורה להיות שרה במשרד רה"מ. כעת מספר הנשים בממשלה יעלה לשש. חבר הכנסת דודי אמסלם נותר ללא תפקיד

בווידאו: נתניהו: הטענה שהרפורמה היא סוף הדמוקרטיה - משוללת כל יסוד/רוני כנפו

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע היום (שני) בפתח ישיבת סיעתו כי חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן תמונה לשרת ההסברה וחברת הכנסת מאי גולן תמונה לשרה במשרד ראש הממשלה.

גולן דרשה להתמנות לשרה ובשבועות האחרונים היה מתח בינה ובין נתניהו סביב אי המינוי. נתניהו עשה למעשה החלפה בינה לבין דיסטל אטבריאן שהייתה אמורה להיות שרה במשרד ראש הממשלה. עם מינויה מספר הנשים בממשלה יעלה לשש. חבר הכנסת דודי אמסלם נותר ללא תפקיד בממשלה.

מאי גולן, הליכוד. ראובן קסטרו
מספר הנשים בממשלה יעלה לשש. מאי גולן/ראובן קסטרו

בתוך כך, מחשש להדלפות והקלטות, חברי הכנסת של הליכוד התבקשו להפקיד את הניידים בכניסה לישיבת הסיעה. בהודעה שנשלחה בקבוצה הפנימית של המפלגה נכתב "הישיבה תהיה פתוחה לתקשורת בחלק הראשון וסגורה בפני כולם. למעט צוות ראש הממשלה וצוות הליכוד. בכניסה לחדר הישיבה, הינכם מתבקשים להפקיד את הניידים שלכם אצל צוות הסיעה".

לא כל חברי הכנסת אהבו את ההוראה - חברת הכנסת טלי גוטליב כתבה בתגובה: "אין שום סיכוי שאפקיד את הטלפון שלי. חוסר כבוד משווע לחברי כנסת". היא הוסיפה כי "גם פעם קודמת התנגדתי וממילא נשארו כולם עם טלפונים. אנחנו ממילא מחוייבים לשקיפות מוחלטת לציבור". חבר הכנסת ניסים ואטורי הוסיף: "לא חברי הכנסת מדליפים". בעבר, היו ניסיונות בליכוד לקחת מחברי הכנסת את המכשירים הסלולריים בגלל הדלפות והקלטות מתוך הסיעה, אך הדבר לא צלח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully