וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחווה מרגשת: איראן השיקה טיל עם הכיתוב "מוות לישראל"

עודכן לאחרונה: 8.2.2023 / 19:06

בתערוכה ציבורית באספהאן הציג חיל התעופה והחלל של משמרות המהפכה האיסלמית נשקים שונים ובהם טיל עם כיתוב בעברית. עם זאת, בכיתוב נראית שגיאת כתיב, האות מ' הושמטה

טיל איראני עם הכיתוב "מוות לישראל", (חסרה האות מ'). 8 בפברואר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הטיל שהציגה איראן עם הכיתוב "מוות לישראל" (ללא האות מ')/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

חיל התעופה והחלל של משמרות המהפכה האסלמית הציג היום (רביעי) את "מוצריו והישגיו" בתערוכה ציבורית בעיר אספהאן שבאיראן, כשאחד הטילים נשא את הכיתוב "מוות לישראל". הכיתוב, היה בשפה העברית וכלל שגיאת כתיב של השמטת האות מ'.

אתמול, חשפה איראן בסיס אווירי תת-קרקעי, ראשון מסוגו, על רקע המתיחות הגוברת בינה לבין ישראל והמערב. לפי כלי התקשורת הרשמיים במדינה, הבסיס, המכונה "נשר 44", הוא "אחד הבסיסים האוויריים החשובים ביותר של הצבא, עם מטוסי קרב המצוידים עם טילי שיוט ארוכי טוח ושנבנה בעומק האדמה".

לפי סוכנות הידיעות אירנ"א, הבסיס החדש יוכל לקלוט מטוסי קרב חדשים ולהשתמש בהם בפעילות מבצעית. חיל האוויר של איראן מיושן והוא כולל מטוסי קרב מתוקפת השאה, אך טהראן חושקת בכלי טיס חדשים מתוצרת רוסיה. שתי המדינות העמיקו ביניהן את הברית הצבאית בשנה האחרונה, והמערב ואוקראינה מאשימות את רוסיה בשימוש במל"טים מתאבדים מתוצרת איראן.

  • עוד באותו נושא:
  • טיל
  • איראן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully