וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחאה נגד המהפכה המשפטית: אב שכול הניף את תמונת בנו עם הכיתוב "המחיר לא היה שווה"

עודכן לאחרונה: 8.2.2023 / 17:48

שחר, אביו של עמית יאורי שנפל במבצע צוק איתן, לקח חלק בהפגנת המילואימניקים שמוחים נגד מהלכי הממשלה בירושלים. לדבריו: "הכאב האישי שלי מעורב בזה, אבל כל מי שהמדינה יקרה לו צריך לדאוג ממה שקורה כאן". הוא תקף את נתניהו: "תפס טרמפ על השכול"

בווידאו: עשרות אלפים מפגינים בעשרות מוקדים ברחבי הארץ/צילום: ניה אהרונסון

שחר יאורי, אביו של עמית יאורי שנפל במבצע צוק איתן ב-2014, השתתף היום (רביעי) בהפגנת המילואימניקים בירושלים, שמוחים נגד המהפכה המשפטית שמקדמת הממשלה. יאורי בלט במחאה בשל שלט עם תמונת בנו שנשא, שעליה כתב: "המחיר לא היה שווה". "לא היה אחד שאמר לי שזה לא לעניין", אמר, "ניגשו אלי הורים שכולים שהתלבטו. קיבלתי הרבה חיבוקים".

"אני חושב שמי שלא רואה מה הולך לקרות פה הוא עיוור", אמר יאורי על הרפורמה המשפטית. "הכאב האישי שלי מעורב בזה, אבל זה לא משנה מאיזה צד זה במפה הפוליטית. זה לא אירוע פוליטי - כל מי שהמדינה יקרה לליבו צריך לדאוג מאוד".

על הכרזה שנשא ובה תמונת בנו והכיתוב אמר, "עשיתי את זה מיוזמתי ועל חשבוני. אף אחד לא דחף אותי. הבת שלי ביקשה שאוסיף סימן שאלה בסוף המשפט, אבל בשבילי זה נאמר עם סימן קריאה. הם יכולים לחשוב וגם לבקר אותי".

שחר יאורי, אביו של עמית יאורי שנפל בצוק איתן, הבוקר במחאת המילואימניקים.  8 בפברואר 2023. באדיבות המצולמים
שחר יאורי בהפגנה, היום/באדיבות המצולמים

על הביקורת שעלולה להישמע על השימוש בתמונת בנו לצרכי מחאה פוליטית, הוא מגיב ותוקף את נתניהו: "נתניהו לא תפס טרמפ על השכול? את כל הקריירה שלו הוא בנה על זה. הליכוד בעצמו הוציא קמפיין עם אבישי עברי בהר הרצל, קרוב מאוד לחלקה של הבן שלי".

הוא הוסיף, "כשאתה בא ממשפחה שכולה אתה לא אדם פרטי. זה מתחיל בשבעה עם ביקורים של שרים ושל הרמטכ"ל. ביבי רצה לבקר אותי בזמנו ואני סירבתי. מבקשים שתבוא לספר, להרצות, להסביר. אנשים שאתה לא מכיר שולחים לך זיכרונות וסיפורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully