וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מחריד באוקראינה: חיילי ואגנר נראים מכים את מפקדם הפצוע

עודכן לאחרונה: 8.2.2023 / 13:17

מל"ט אוקראיני צילם את התקרית ליד העיר בחמוט במזרח אוקראינה, שם מתנהלים קרבות קשים במשך חודשים. ההוראה של לוחמי קבוצת ואגנר, שנלחמים לצד הצבא הרוסי, היא להילחם עד המוות - אחרת יוצאו להורג

בווידאו: קבוצת ואגנר מטילה אימה בשדה הקרב באוקראינה/רויטרס

אוקראינה פירסמה השבוע סרטון מטריד שבו נראים ככל הנראה לוחמים רוסים גוררים את גופת מפקדם הפצוע קשה משדה הקרב, ומכים אותו נמרצות עם מה שנראה כמו את חפירה.

מל"ט אוקראיני צילם את התקרית ליד העיר בחמוט במזרח אוקראינה, שם מתנהלים קרבות קשים במשך חודשים. ארבעה חיילים מקבוצת שכירי החרב הפרטית הרוסית ואגנר נראים סוחבים את המפקד דרך שרידי בתים, כשהם מחזיקים בזרועותיו ורגליו. לאחר מכן נראה שהחיילים זורקים אותו ליד אסם. בסרטון שני נראים שלושה גברים מכים אותו שוב ושוב באת חפירה. גורל המפקד הפצוע לא ידוע.

הסמל של קבוצת ואגנר. טוויטר, צילום מסך
הסמל של קבוצת ואגנר/צילום מסך, טוויטר
מטה קבוצת ואגנר בסנט פטרסבורג. רויטרס
המטה החדש של קבוצת ואגנר/רויטרס

ההוראה של לוחמי קבוצת ואגנר שנלחמים כעת באוקראינה לצד הצבא הרוסי, היא להילחם עד המוות, אחרת יוצאו להורג. על פי הדיווחים, גופות של חיילי ואגנר שנלחמים בחזית וסופגים בדרך כלל את הפגיעה הקשה ביותר, זרוקות בשטח.

חטיבת מל"ט מהמחלקה המיוחדת סנקה צילמה את הסרטונים מוקדם יותר השבוע. הם פורסמו בערוצי המדיה החברתית של אוקראינה ביום שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully