וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חימי הגיש תלונה נגד עורכת הדין ודרש: "זמנו אותי לחקירה"

עודכן לאחרונה: 5.2.2023 / 21:03

ראש לשכת עורכי הדין הפורש פנה ליחידת להב 433 בבקשה לזמן אותו לחקירה בעקבות חשיפת הפרשה, שבמסגרתה הוא ביצע מעשה מגונה בעצמו לכאורה בפני עורכת דין. הוא גם טוען שדבריה שקריים: "נותן הסכמתי לאכן את הטלפון שלי"

בווידאו: טענות נגד יו"ר לשכת עורכי הדין אבי חימי/צילום: חדשות 13

ראש לשכת עורכי הדין הפורש, עו"ד אבי חימי, פנה הערב (ראשון) במכתב ליחידת להב 433 של המשטרה בבקשה לזמן אותו לחקירה בעקבות הפרשה שנחשפה, שבמסגרתה הוא ביצע מעשה מגונה בעצמו לכאורה בפני עורכת דין. הוא גם הודיע כי הגיש תלונה נגדה.

"אבקשכם לזמני לחקירה על מנת שאוכל למסור את גרסתי באופן מלא וסדור תוך שאני נותן הסכמתי להוצאת איכונים ממכשירו הסלולרי, שהצלבתם עם איכוני עורכת הדין יפריכו לחלוטין את גרסתה השקרית כפי שנמסרה בתקשורת", כתב חימי במכתב. "אני נותן הסכמתי לפעול לשחזור ההודעות שהוחלפו בזמן אמת ביני לבין עורכת הדין, שיפריכו לחלוטין את גרסתה השקרית".

אבי חימי, 14 בדצמבר 2022. ראובן קסטרו
"מבקש לזמן אותי לחקירה". חימי/ראובן קסטרו

בנוסף, הוא כתב: "ישנה הפצה נרחבת על סרטון אינטימי שלי ובאופן הגורם פגיעה אנושה ומתמשכת בשמי הטוב, בפרטיותי ובמשפחתי עד כדי הרס מוחלט ורמיסה של כל מישורי חיי וחיי משפחתי".

לפני כשבוע, סיפרה עורכת הדין בריאיון בחדשות 13 כי נפגעה מחימי: "היה אדם בעל מעמד שמרשה לעצמו לנהוג באופן שבו מצופה מגברים שלא לנהוג בנשים תחת מרותם, נשים שזקוקות להם בהיבט המקצועי".

"לא הייתה הסכמה", היא אמרה, "לצערנו הרב ההתנהלות החשוכה הזאת עדיין קורית גם בימינו. אני גם ראיתי שיש תהיות 'מדוע היא לא ניתקה' או מה באמת היה שם, אז כן ניתקתי את השיחה אחרי לא הרבה זמן. לקח לי כמה רגעים לעכל את מה שאני רואה. זה לא היה מראה קל, זה משהו שהוא מהווה הטרדה ואי-נוחות לכל אישה, בכל גיל, בכל מעמד. זה מה שהיה".

עוד בוואלה!

בצל פרשת אבי חימי: מה עובר על לשכת עורכי הדין ולמה זה מעניין את שר המשפטים?

לכתבה המלאה
אבי חימי יו"ר לשכת עורכי הדין בכנס השנתי ה-19 של ארגון היועמ״שים, אוניברסיטת תל אביב, 5 ביולי 2022. ראובן קסטרו
התלונן על עורכת הדין. חימי/ראובן קסטרו

"כשאני חושבת על זה, אני לא כל כך יודעת מה גרם לי להרגיש שנכון לתעד את האירוע", היא הוסיפה, "היה איסטינקט נכון, כי אולי היה לזה אירוע קודם מצדו. אולי הרגשתי שבאמת יש פה איזשהי תלות מצדו. אין לי דרך לדעת האם אכן הייתה המלצה או לא".

ביחס לטענות של חימי, כביכול היה בין השניים רומן, היא אמרה: "זו לא התנהגות שהייתה נהוגה כלפיי קודם. זה לא משהו נורמטיבי, לא משהו מקובל שאדם מתנהג בצורה כזו, ואולי לא ראיתי לנכון לפעול נגד אותו האקט".

מנגד, חימי עצמו טען בריאיון בחדשות 12 כי "היה לי קשר אינטימי במשך 4-3 שנים עם אותה עו"ד, והסרטון שהוצג הוא חלק ממערכת היחסים הזאת". בנוסף אמר חימי: "איך אפשר להרוס את חייו של אדם? לא נהגתי בצורה מוסרית, אך זה היה קשר בהסכמה. אי אפשר להגיד שהיה כאן קשר פלילי". עוד הסביר חימי את פרישתו מתפקידו: "התלבטתי מפני שלא רציתי לתת לציר הרשע לנצח. יחד עם זאת במצב שנוצר אני צריך זמן לי ולמשפחתי לנוח ולכן אני מתפטר מתפקידי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully