וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הביקורת: עו"ד בסרגליק הסכים להשיב למשפחת הנרצח את מלא הסכום שגבה ממנה

עודכן לאחרונה: 4.2.2023 / 20:49

עורך הדין ומשפחתו של יורי וולקוב - שנרצח במעבר חציה בדצמבר האחרון - סיכמו כי בסרגליק ישיב למשפחה 575 אלף שקלים. מדובר ברוב סכום הכסף שגבה עורך הדין מהמשפחה עבור שירותו, כסף שקיבלו מתרומות במימון המונים

עורך הדין אייל בסרגליק ועורכי דינה של משפחתו של יורי וולקוב - שנרצח במעבר חציה בדצמבר האחרון - סיכמו כי בסרגליק ישיב למשפחה 575 אלף שקלים. מדובר ברוב סכום הכסף שגבה עורך הדין מהמשפחה עבור שירותו, כסף שקיבלו מתרומות במימון המונים.

במקביל יתרם סכום של עשרת אלפים שקלים למטרה ציבורית ראוייה אשר סוכמה מראש והמקובלת על משפחת המנוח.

בני משפחתו של וולקוב מסרו כי היא קיבלו בהקלה גדולה את הודעתו של עו"ד בסרגליק על דבר כוונתו להחזיר לידיה את הכסף בשל הפסקת הייצוג. עוד מסרה המשפחה כי היא מוקירה את העובדה שהסכום שיוחזר לה מעו"ד בסרגליק ואשר הוא עומד על כך שהיה ועודנו בגדר שכר ראוי, יתרם בחלקו על ידי עו"ד בסרגליק למטרה ציבורית ראוייה המוסכמת על הצדדים.

"הצדדים הסכימו ביניהם שתרומה זו הנה אות של תודה והערכה לציבור הישראלי שהתגייס לסייע למשפחת וולקוב בנדיבות רבה לאחר האסון שפקד אותה ואת משפחתה", הם מסרו.

יורי וולקוב. באדיבות המשפחה
וולקוב/באדיבות המשפחה
עדי מזרחי מגזין. מערכת וואלה, מערכת וואלה
רצח את וולקוב. עדי מזרחי/מערכת וואלה, מערכת וואלה
עו"ד אייל בסרגליק. באדיבות המצולמים
עו"ד בסרגליק/באדיבות המצולמים

עורכי הדין גיורא אבן צור ואביתר קציר שלקחו על עצמם את ייצוגה של משפחת וולקוב בעשרת הימים האחרונים מסרו: "אנחנו מברכים על כך שבערבו של יום גברו קולות ההגיון, השכל הישר והמוסר וכי הכספים אכן יושבו לתעודתם כדי שימלאו את מטרתם המקורית . משפחתו של יורי ז"ל מתקשה למצוא את המילים להודות לאלפי ישראלים נפלאים שנרתמו לסייע לה החל מרגע היוודע האסון שפקד אותה ושבאצילותם פתחו בפניה את ליבם ואת ארנקם".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • חולון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully