וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצבע האדום היחיד הוא של הכלניות": פסטיבל "דרום אדום" בצל המתיחות הביטחונית

עודכן לאחרונה: 3.2.2023 / 20:04

הפסטיבל שחוגג את מרבדי הכלניות בעוטף עזה נפתח שלשום - אך הירי מהרצועה העיב על החגיגות. ביישובי העוטף חוששים שבניגוד לשנים הקודמות, הפעם לא יפקדו המונים את הפסטיבל, ומזמינים להגיע לשלל הפעילויות והאירועים: "חיכינו לזה שנה שלמה, מדהים פה"

תיעוד של תקיפת אתר ייצור ואחסנת חומרי גלם כימיים המשמש את מערך הייצור הרקטי של ארגון הטרור חמאס. 2 בפברואר 2023/דובר צה"ל

פסטיבל דרום אדום נפתח שלשום (רביעי), אך הירי מרצועת עזה העיב על החגיגות. מחר ובמהלך סוף השבוע הפסטיבל בעוטף עזה שחוגג את פריחת הכלניות אמור להגיע לשיאו, אך ביישובי העוטף חוששים שבשל המתיחות הביטחונית ומזג האוויר לא יפקדו הפעם המונים את הפסטיבל.

דורון אשטן, מנכ"לית עמותת התיירות שקמה הבשור שמארגנת את פסטיבל דרום אדום, סיפרה כי "יש פניות מאנשים שרוצים לוודא שהאירועים מתקיימים והאם בטוח להגיע לפה". היא הדגישה כי נכון לרגעים אלו אין הנחיות מיוחדות לתושבים ולמטיילים, והפסטיבל ממשיך כסדרו. "כל אתרי התיירות ויערות קק"ל בעוטף עזה ובצפון הנגב מוכנים לקבלת המטיילים. חיכינו שנה שלמה לפסטיבל, מקווים שהמתיחות הביטחונית תחלוף במהרה".

פסטיבל דרום אדום יער שוקדה כלניות. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה!
"מה שהיה בימים האחרונים לא יזעזע אותנו". פסטיבל דרום אדום/מערכת וואלה!, זיו ריינשטיין

ניר שוחט, בעלי מסעדת סושימוטו בשדרות, קורא לכולם להגיע לפסטיבל. "הייתה תקופה נהדרת וטובה, מה שהיה בימים האחרונים לא יזעזע אותנו", הכריז. "המסעדה מלאה. פה באזור לאנשים יש חוסן, צריך לשמור על עצמנו אבל אני מרגיש תחושת ביטחון. פסטיבל דרום אדום זו התקופה היחידה שבה האזור מוזכר לא רק בהקשר של רקטות".

שוחט המשיך, "יפה, פה מדהים פה, הצבע האדום היחיד שיש פה ושאנחנו נהנים ממנו זה הצבע האדום של הכלניות. אנחנו מזמינים את כולם לפה, אני קורא לכל המדינה לבוא לפה, לחזק את העסקים בעוטף, להקשיב להנחיות אבל להגיע ולגלות חוסן".

את הפסטיבל יאבטחו עשרות שוטרים ולוחמים מהמחוז הדרומי, מג"ב ואגף התנועה. לכל הפעילויות של דרום אדום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully