וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבעת האירוסין נפלה בטעות לאשפה - ונמצאה בחירייה

עודכן לאחרונה: 1.2.2023 / 21:05

כשהבינה לינוי שהטבעת שלה לא נמצאת על אצבעה, וככל הנראה נפלה לפח כשעבדה, היא שבה לביתה מיואשת. בן זוגה עומר לא ויתר, והציע להתקשר לאגף התברואה של תל אביב כדי שיסייע להם לחלץ את אותה ממכולת האשפה, שבינתיים פונתה לחירייה. בתום מרדף נחוש - האבדה נמצאה

זוג צעיר הצליח לאתר טבעת נישואים שנפלה בטעות לאשפה בתל אביב, ינואר 2023. לינוי בן דוד, באדיבות המצולמים
לינוי ועומר יחד עם עובדי אגף התברואה/באדיבות המצולמים, לינוי בן דוד

בני זוג צעירים מתל אביב הצליחו למצוא אתמול (שלישי) טבעת אירוסין שנפלה בטעות לזבל, בתום מרדף נחוש ובסיוע של אגף התברואה בעיר. "היינו מוכנים לחפש בזבל, אבל מצאנו בניסיון הראשון", סיפרו.

הסיפור התחיל לפני יומיים, אז בת הזוג לינוי בן דוד, בת 25, שעובדת באתר פקטורי 54 בתל אביב, גילתה שטבעת האירוסין שלה לא עליה. לינוי הבינה שהטבעת, שהייתה גדולה עליה, החליקה במהלך יום העבודה, ובתום חיפושים שנמשכו שעות רבות, הבינה שהטבעת נפלה לפח.

אלא שבאותו השלב, כל הפסולת עברה למכולה האטומה, שמאכלסת את כל הפסולת של המתחם בו היא עובדת. היא חזרה מיואשת לביתה, שם סיפרה על כך לבן זוגה, עומר רוטמן, בן 29. עומר הציע שייסעו יחד כבר באותו הערב למתחם וינסו למצוא את האבדה.

זוג צעיר הצליח לאתר טבעת נישואים שנפלה בטעות לאשפה בתל אביב, ינואר 2023. לינוי בן דוד, באדיבות המצולמים
הטבעת לאחר שנמצאה/באדיבות המצולמים, לינוי בן דוד

כשהגיעו למקום הבינו שלא ניתן לפתוח את המכולה, ואז החליטו להתקשר למחלקת מכולות של אגף התברואה של עיריית תל אביב-יפו, שמיהרו לעזור ותיאמו את הסיוע מול אתר חירייה. הזוג תיאם יחד עם אדוארד אידזון, נהג המשאית עובד העירייה, להגיע עמו לאתר חירייה למחרת, שם פרק את המכולה במגרש בצד. למרבה המזל, לינוי זיהתה במהירות את השקית וכבר בניסיון הראשון מצאה את הטבעת האבודה.

עוד בוואלה!

גזענות בבית חולים: יולדת יהודייה סירבה להתאשפז לצד יולדת ערבייה

לכתבה המלאה

"זה היה ממש מבצע של מציאת מחט בערמת שחת, אבל עובדי האגף המסורים, שתמיד נענים לכל אתגר, נרתמו למשימת איתור הטבעת בתיאום עם פארק המחזור חירייה", אמר עידן גביש, מנהל מחלקת התברואה בעירייה. "אנחנו מאוד שמחים שהצלחנו לשמח את הזוג הצעיר ומאחלים לו מזל טוב וחיים מאושרים ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully