וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר קיש למנהלי בתי הספר: כניסה של פוליטיקאים למוסדות - רק באישור שלי

עודכן לאחרונה: 2.2.2023 / 20:44

במכתב ששלחה לשכתו של שר החינוך למנהלי המחוזות במשרד הובהר להם כי אין להכניס אף גורם לשטחי המוסדות החינוכיים ללא אישור הלשכה. עוד נאמר כי עליהם לעדכן את קיש בכל פנייה מחבר כנסת. לטענתם, מדובר רק ב"תזכורת" הנשלחת בהמשך לרצף פניות ממנהלים שקיבלו

שר החינוך הנכנס קיש: "משרד החינוך ישנה כיוון"/צילום: ערוץ הכנסת

שר החינוך יואב קיש הבהיר אמש (שלישי) כי בתי הספר צריכים לעדכן אותו בכל פנייה מגורם פוליטי - והוא יחליט אם לאשר את כניסתו. במכתב ששלחה לשכתו למנהלי המחוזות במשרד החינוך, הובהר כי "אין אישור לאף גורם להיכנס לשטחי מוסדות החינוך במישרין או עקיפין - ללא אישור הלשכה".

במשרד טענו כי זו "תזכורת" שאינה נוגעת לאירוע כזה או אחר, אלא לרצף פניות ממנהלים, והזכירו את הבחירות המקומיות המתקרבות, והמעורבות של ח"כ מיכל וולדיגר בסערת הילד הטרנסג'נדר בגבעת שמואל.

ח"כ משה קינלי מיש עתיד תקף את קיש לאחר פרסום ההבהרה. יואב, ממה אתה מפחד?", כתב בציוץ בטוויטר. "מדי שבוע אני מגיע לשטח, מבקר בבתי ספר, משוחח עם הצוותים החינוכיים ושומע את התלמידים. כך טיפלתי בשיבוצים חסרים ובתוספת שעות מול הרשות המקומית. במקום למנוע ממני ומאחרים לשמוע את התלמידים, אתה מוזמן להצטרף אליי בביקורים הבאים", הוסיף.

שר החינוך יואב קיש. דוברות משרד החינוך, אתר רשמי
"לעדכן בכל פנייה של גורם פוליטי". השר קיש/אתר רשמי, דוברות משרד החינוך

ממשרד החינוך נמסר כי "תפקיד משרד החינוך הינו בראש ובראשונה לשמור, להגן ולקדם את כלל ילדי ישראל. אף הורה במדינת ישראל לא מוכן ואינו רוצה שפוליטיקאים מימין או משמאל ייכנסו לבית ספר או לגנים של ילדינו ללא אישור מראש. הודעת ראש מטה השר נועדה לתזכר בדבר הדין הקיים, על מנת למנוע הפיכת מוסדות החינוך לזירה פוליטית מימין ומשמאל ועל מנת לשמור על התדמית הציבורית הניטראלית של מוסדות החינוך ועובדיהם, כראוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully