וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע אחרי שמונה למחליפו של דרעי: ממלא מקום שר הבריאות עוד לא הגיע לעבודה

עודכן לאחרונה: 30.1.2023 / 18:00

לוואלה! נודע שיואב בן צור מש"ס לא הגיע עד לרגע זה ללשכתו, ולא נפגש עם מנכ"ל המשרד או עם כל איש מקצוע אחר. גורמים במשרד הבריאות אומרים כי אין כלל שר במשרד. היעדרו של השר מעורר חשש לנזק למשרד בעת שהוא נערך לתקציב המדינה, ונדרש לגבש מדיניות בנושאים רבים

בווידאו: נתניהו ובכירי הממשלה הגיעו לישיבת תמיכה בדרעי/רוני כנפו

לפני כשבוע מונה כחבר הכנסת יואב בן צור ממפלגת ש"ס לממלא מקום שר הבריאות במקומו של יו"ר ש"ס אריה דרעי, שפוטר בעקבות החלטת בג"ץ בעניינו. לוואלה! נודע כי עד לרגע זה, השר הנכנס לא הגיע ללשכתו במשרד הבריאות בירושלים, בתל אביב או במשל"ט בקריית התעופה. בנוסף בן צור טרם נפגש עם מנכ"ל משרדו משה בר סימן טוב או עם כל איש מקצוע אחר באגפי משרד הבריאות.

במערכת הבריאות בכלל, ובמשרד הבריאות בפרט, נשמעה ביקורת על מינוי דרעי לפני כחודשיים לשר בשני משרדי ממשלה שונים - הבריאות והפנים. כיום נשמעים במשרד קולות שטוענים כי לפי שעה אין כלל שר במשרד, וזאת כאשר המשרדים נערכים לקראת הגשת תקציב המדינה, ובמשרד הבריאות נדרש לגבש מדיניות במגוון תחומים, בין היתר בנושא המתמחים ובעניין רפורמות שונות שעל הפרק.

יואב בן צור, השבעת הממשלה, 29 בדצמבר 2023. ראובן קסטרו
משמש במקביל כשר במשרד הרווחה, וכנראה יתמנה לשר העבודה. יואב בן צור/ראובן קסטרו

המנכ"ל בר סימן טוב מכיר טוב את רזי המשרד עוד מהקדנציה הקודמת שלו, וגם כיום הוא שולט במשרד ביד רמה, אולם עולה חשש כבד שמערכת הבריאות תינזק אם לא יהיה שר פעיל במשרד. נזכיר כי בנוסף לתפקידו כשר הבריאות, משמש בן צור כשר במשרד הרווחה, והוא ככל הנראה ימונה לשר העבודה.

על פי הדיווחים, בקואליציה נערכים להגשת חוק מיוחד, שיחזיר את דרעי לשולחן הממשלה, ושמכוחו השופטים לא יוכלו לדון בנושאי מינוי שרים, כך שפסיקת בג"ץ לא תהיה תקפה עוד בנושא. מלשכתו שר השר בן צור סירבו לשלוח תגובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully