וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלה ברמת השרון: אדם שיגר זיקוקים ברחוב

עודכן לאחרונה: 30.1.2023 / 9:18

התושבים התעוררו לשמע קולות נפץ חזקים ודיווחו על כך לעירייה ולמשטרה. לאחר בירור, התברר כי קולות הנפץ נובעים משיגור זיקוקים ברחוב המרכזי סוקולוב בעיר. העירייה ביקשה להרגיע וכתבה, "המשטרה במקום ואין כל סכנה". תושבים משכונה אחרת בעיר ציינו כי אצלם המטרד קבוע

בווידאו: צעיר שיגר זיקוקים ברחוב סוקולוב, רמת השרון, 30 בינואר 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כמה בני אדם שיגרו זיקוקים הבוקר (שני) ברחוב סוקולוב המרכזי ברמת השרון והובילו לבהלה בקרב התושבים. העירייה ביקשה להרגיע וכתבה, "המשטרה במקום ואין כל סכנה". תוך כמה שעות, נתפסו החשודים שירו זיקוקים.

התושבים התעוררו לשמע קולות נפץ חזקים ודיווחו על כך לעירייה ולמשטרה. לאחר בירור, התברר כי קולות הנפץ נובעים משיגור זיקוקים. העירייה מסרה לתושבים, "קולות הפיצוצים שנשמעו הבוקר באזור סוקולוב הם רעשי זיקוקים ששוגרו על ידי אזרח".

אחרי שהמשטרה עצרה את החשודים, העירייה כתבה לתושבים: "מדובר באירוע מסוכן שהיה יכול להיגמר באסון. אנחנו מזהירים את בני ובנות הנוער כי השלכת חזיזים, נפצים או כל אמל"ח אחר, בטח בתקופה כזאת, עלולה לגרום לסכנת חיים".

בתיעוד האירוע, נראה אדם כשהוא יורה זיקוקים לכל עבר ברחוב סוקולוב פינת אלי כהן, כשהוא עוד ריק מאנשים. לאחר זמן מה, הלך מהמקום. האישה שצילמה את הסרטון נשמעת אומרת "אמא, יורים, תזמיני משטרה מהר".

"מישהו יודע משהו על היריות בסוקולוב לפני מספר דקות??", שאלה תושבת בקבוצה עירונית. לאחר שהתברר מקור הרעש, כתבה אחת אחרת: "אפילו שזה זיקוקים זה נשמע כמו יריות. איפה פה המשטרה לעצור אותו, למה להפחיד על הבוקר את כל רחוב סוקולוב? כל הכבוד לאישה שצילמה. מה קורה בזמן האחרון ברמת השרון, ממש מפחיד". תושבים משכונה אחרת בעיר, מורשה, ציינו כי אצלם המטרד קבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully