וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שיסתלק לעיר אחרת": עשרות מוחים נגד האח שאנס את הילה צור

עודכן לאחרונה: 27.1.2023 / 15:17

עשרות בני אדם הפגינו ברמת השרון מול ביתו של עופר גל שאנס את אחותו במשך 15 שנים. המחאה נערכה בדרישה שיעזוב את ביתו בעיר, ובכך יאפשר לאחותו לחיות בביטחון בעיר מגוריה. סיפורה של הילה פורסם בתוכנית "המקור"

עשרות מוחים ברמת השרון נגד אחיה של הילה צור שאנס אותה/ניב אהרונסון

עשרות בני אדם הפגינו הבוקר (שישי) ברמת השרון מול ביתו של עופר גל, שאנס את אחותו הילה צור במשך 15 שנה. המחאה נערכה בדרישה שיעזוב את ביתו ברחוב אלה ברמת השרון, ובכך יאפשר להילה לחיות בביטחון בעיר מגוריה. סיפורה של הילה פורסם בתוכנית "המקור". על שלטי המפגינים נכתב "צא מהשרון - אנחנו דואגים לילדים שלנו", "אונס/גילוי עריות לא בבית ספרנו" ו"טוס מכאן - תסתלק מהשרון מיד".

"אנחנו רוצים שיסתלק מרמת השרון לעיר אחרת", אמר יריב לוין, שכנו של גל שארגן את המחאה. "המטרה היא גם לחזק את הילה, וכן לשנות את החוק כך שלא תהיה התיישנות. הוא ניצל מ-27 שנות מאסר שהיו נגזרות עליו. לא שילמת את חובך לחברה - אז לפחות תן לה לחיות. רוב התושבים בשכונה אומרים את אותו הדבר".

שירה, נערה תושבת העיר, אמרה לוואלה: "אני גרה כאן שני רחובות ליד. זה מאוד מפחיד לדעת שאנס פדופיל גר כאן בסביבה, בעיר שלנו. אין לדעת מה הוא עשה לאשתו ולילדים שלו. אין לדעת אם הוא יעשה את זה שוב ואנחנו רוצים שהוא יעוף לנו מהעיר. לא רוצים שהוא יהיה כאן, אין פה מקום לאנשים כאלה. מפחיד שהוא מסתובב בינינו ומשרה פחד בהילה צור ובכולנו. מאז שגיליתי על הסיפור נהיה לי יותר קשה לישון בלילה, המחשבות שלי על הילה ואני לא מפסיקה לשתף בפייסבוק פוסטים על ההפגנה הזו. יותר אנשים צריכים להגיע".

מחאה ברמת השרון מול ביתו של עופר גל שאנס את אחותו הילה צור במשך 15 שנה. 27 בינואר 2023. ניב אהרונסון, ניב אהרונסון
מפגינים מול הבית ברמת השרון, היום/ניב אהרונסון, ניב אהרונסון
מחאה ברמת השרון מול ביתו של עופר גל שאנס את אחותו הילה צור במשך 15 שנה. 27 בינואר 2023. ניב אהרונסון, ניב אהרונסון
מוחים מול ביתו של עופר גל, היום/ניב אהרונסון, ניב אהרונסון
המקור הילה צור. רשת 13, צילום מסך
הילה צור, שנאנסה במשך 15 שנה על ידי אחיה עופר גל/צילום מסך, רשת 13

התחקיר ששודר בתכנית "המקור" ברשת 13 הצליח לזעזע מדינה שלמה. במהלך התכנית, ששודרה בשני חלקים, סיפרה הקורבן הילה צור שהיא מפחדת להסתובב ברחובות רמת השרון בגלל הידיעה שאחיה שאנס אותה מגיל 4 ועד 19, ד"ר עופר גל, נמצא שם גם.

בסרט שיצרה ענת גורן, "סוד התמונה המושלמת", היא מציגה תמונה משפחתית על אב ניצול שואה שהפך לטייס ובכיר בחיל האוויר, אם אשת חינוך וארבעה ילדים. האמת שמאחוריה היא סיפור חייה של בת הזקונים הילה צור, שנאנסה על ידי אחיה הגדול עופר יצחק גל במשך למעלה מ-15 שנה. המעשים של עופר לא מנעו מבני המשפחה לשמור איתו על קשר במשך שנים, קשר אותו הסתירו מהילה לאחר שדרשה מהם לבחור בינה לבינו. זאת ועוד, האח בחר להתגורר בסמיכות יחסית לביתה של אחותו, מוגן על ידי חוק ההתיישנות המונע ממנה לדרוש צדק באמצעים משפטיים. בהיעדר ברירות הילה מנסה להשיג את הצדק שלה בדרך אחרת - היא דורשת לא רק לקיחת אחריות, אלא גם מרחק ביטחון מהאיום של נוכחותו ופיצוי כספי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully