וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנועת הצופים פתחה את הכנס הארצי למתנדביה באילת

עודכן לאחרונה: 26.1.2023 / 22:43

הכנס נערך במלון באילת וכולל הרצאות וסדנאות לקידום פרויקטים חברתיים וחינוכיים בתנועה עבור הדרג המתנדב. בין המרצים; אלקס ריף, אלמוג בוקר, הרב מיכאל מלכיאור ומיכל נגן. בנוסף, צפויה להתקיים הופעה עם להקת שלווה

יו"ר תנועת הצופים, רז פרל. ללא קרדיט, מערכת וואלה!
"תנועת הצופים מעודדת מיצוי של יכולות אישיות". יו"ר תנועת הצופים, רז פרל/מערכת וואלה!, ללא קרדיט

הכנס הארצי לדרג הציבורי של תנועת הצופים יצא היום (חמישי) לדרך באילת. האירוע, שמתקיים במלון הרודס, כולל הרצאות וסדנאות לקידום פרויקטים חברתיים וחינוכיים בתנועה עבור הדרג המתנדב. בכנס, ירצו אלקס ריף, אלמוג בוקר, הרב מיכאל מלכיאור, מיכל נגן וכן תתקיים הופעה עם להקת שלווה.

תנועת הצופים היא תנועת הנוער הראשונה, והיא הגדולה ביותר בישראל. התנועה פועלת באמצעות מרחבי חינוך בלתי פורמלי הנקראים שבטים ומחנכת בני נוער. "חינוך להגשמה בתנועת הצופים מהווה אתגר משמעותי בישראל של היום המוסכמות החברתיות הקיימות מעודדות את בני ובנות הנוער להישגיות גבוהה בחיים האישיים וחתירה למימוש ומיצוי עצמי", הסבירה התנועה. "תנועת הצופים מחד, מעודדת מיצוי של יכולות אישיות ומאידך מאתגרת את תפיסת המימוש העצמי באמצעות תפיסת ההגשמה הערכית לעשייה חברתית".

משיכת חבל, תנועת הצופים. תנועת הצופים, אתר רשמי
הכנס הארצי לדרג הציבורי של תנועת הצופים יצא לדרך באילת. משיכת חבל, תנועת הצופים/אתר רשמי, תנועת הצופים

עוד סיפרו בארגון, כי "על התנועה לנקוט צעדים חינוכיים ערכיים שיובילו להגשמה של ערכים אלו בחיים הבוגרים ויבואו לידי ביטוי בהנעה גבוהה לקחת חלק באפיקי ההגשמה התנועתיים, גיוס משמעותי לצה"ל ונטילת חלק במשימות לאומיות חברתיות שונות".

"צופים לכל תנועת הצופים שואפת להיות בית ולתת חינוך למגוון האוכלוסיות בקהילה. על התנועה להנגיש את פעילויותיה עבור כלל האוכלוסייה, לעודד השתלבות ולפרק חסמים מסורתיים. שבט צופים יהיה מרחב פתוח לכלל המגזרים והמגדרים, פתוח לחצר האחורית ולפריפריה החברתית והגיאוגרפית, פתוח לילדים וילדות עם מוגבלויות ומעל הכל יאפשר שוויון הזדמנויות חינוכי, לנטילת חלק משמעותי בפעילויות התנועה. התנועה אף שואפת להמשיך ולהביא את הרעיון הצופי אל מעבר לים ועליה להמשיך לפתח אפיקים משמעותיים לקידום שיח על זהות יהודית ישראלית ועל ציונות של המאה ה- 21".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully