וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האונס שפוענח אחרי עשור: "הוא היה בשוק, אנשים כאלה חושבים שלא ייתפסו לעולם"

עודכן לאחרונה: 26.1.2023 / 12:02

ראש צוות עבירות מין במשטרת ראש העין סיפרה בריאיון ל-103 על המקרה החריג, שבו נעצר חשוד בעקבות דגימת דנ"א שנלקחה מאחיו. "החשוד חי לכאורה חיים נורמטיביים, אבל אי אפשר לברוח מהפשע"

ניידות משטרה. שלומי גבאי
"חי חיים נורמטיביים". ניידת משטרה, ארכיון/שלומי גבאי

ראש צוות עבירות מין במשטרת ראש העין, רס"ל פריידי קמינצקי, סיפרה היום (חמישי) על פענוח האונס הקשה בעיר לאחר עשר שנים, בעקבות דגימת דנ"א שנלקחה מאחיו של החשוד.

"הוא תושב ראש העין, גר קרוב מאוד לזירה. היום בשנות ה-30 לחייו", סיפרה השוטרת בריאיון ל"שבע תשע" עם ניסים משעל וגיא פלג ב-103FM. "הוא חי לכאורה חיים נורמטיביים. אני חקרתי אותו, בהתחלה הוא כמובן היה בשוק, אנשים כאלה חושבים שלא ייתפסו לעולם".

"מה שחשוב לדעת זה שגם אם אתה ממשיך לנהל חיים נורמטיביים ואומר 'מעכשיו והלאה אני לא אעשה שום עבירה כדי לא להיתפס' - אי אפשר לברוח מהפשע", הוסיפה. "תחילה הוא הכחיש, לאט לאט בעצם הוא הודה, מסר לנו פרטים שרק מי שהיה בזירה וביצע את העבירה יכול היה לדעת אותם ולספר לנו אותם".

השוטרים הגיעו לחשוד לאחר שאחיו, שהיה מעורב לאחרונה בקטטה, נעצר. דגימת DNA שנלקחה לו במעצר הביאה לזיהוי הקשר המשפחתי עם החשוד באונס לפני עשור.

בתחילת החודש נעצר תושב תל אביב בחשד שרצח ב-2015 את ליאורה חיות, שנמצאה ללא רוח חיים בביתה שעלה באש ותחילה לא עלה חשד לפלילים. אולם באוגוסט חלה התפתחות בחקירת מותה לאחר ש-DNA של אדם נמצאה בזירה, וזו נמצאה מתאימה לחשוד.

חיות בת ה-42 התגוררה בדירת סטודיו בשכונת פלורנטין, והייתה אמנית שהעבירה סדנאות פיסול ויצירה. בשנת 2015 נמצאה חיות בדירתה השרופה, ובמשך זמן רב לא היה ברוב אם היה מדובר בתאונה או הצתה מכוונת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully