וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 שנים אחרי, עם דגימת DNA: נעצר תושב ראש העין בחשד לניסיון אונס

עודכן לאחרונה: 25.1.2023 / 9:58

עשור לאחר שנפתחה חקירה בעקבות ניסיון אונס בגן ציבורי בעיר, אחיו של החשוד נעצר בקטטה. דגימת DNA שנלקחה לו הביאה לזיהוי הקשר המשפחתי עם אחיו החשוד בתקיפה המינית - שנעצר. הוא יובא לדיון בביהמ"ש בבקשה להאריך את מעצרו

ניידות משטרה. שלומי גבאי
ניידת משטרה/שלומי גבאי

תושב ראש העין, גבר בן 40, נעצר בחשד לניסיון אונס שביצע לפני עשור - כך הודיעה היום (רביעי) המשטרה. השוטרים הגיעו לחשוד לאחר שאחיו, שהיה מעורב לאחרונה בקטטה, נעצר. דגימת DNA שנלקחה לו במעצר הביאה לזיהוי הקשר המשפחתי עם החשוד באונס לפני עשור.

"בחלוף עשר שנים, עצרו שוטרי תחנת ראש העין תושב העיר בגין מעורבות באירוע אלימות, ולאחר דגימת DNA ממנו בתיק החדש, נמצאה התאמה משפחתית לממצאים הפורנזים של תיק ניסיון האונס", נכתב בהודעת המשטרה. החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה.

גן ילדים בו נחנק למוות אריה בורגוב, כרמל צרפתי, חיפה. ללא, אתר רשמי
ניידת משטרה/אתר רשמי, ללא

בתחילת החודש נעצר תושב תל אביב בחשד שרצח אישה שנמצאה מתה בדירתה ב-2015. האישה היא ליאורה חיות, שנמצאה ללא רוח חיים בביתה שעלה באש ותחילה לא עלה חשד לפלילים. ואולם באוגוסט חלה התפתחות בחקירת מותה לאחר ש-DNA של אדם נמצאה בזירה, וזו נמצאה מתאימה לחשוד.

חיות בת ה-42 התגוררה בדירת סטודיו בשכונת פלורנטין, והייתה אמנית שהעבירה סדנאות פיסול ויצירה. בשנת 2015 נמצאה חיות בדירתה השרופה, ובמשך זמן רב לא היה ברוב אם היה מדובר בתאונה או הצתה מכוונת.

במהלך החקירה של החשוד, בן ה-31, המשטרה ייחסה לו גם חשדות כי אנס אותה לפני שרצח אותה. סנגורו, עו"ד ניר אלפסי, טען שדוח נתיחת גופתה של חיות "לא מאשש שהיה אונס". נציג המשטרה השיב כי "אי אפשר לשלול את החשד לפי דוח הנתיחה", והוסיף כי במשטרה "מסתמכים על ממצאים של הדוח הפתולוגי, כולל ממצאים נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully