וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סחט, דקר, התעלל - והצית למוות: בן 24 נאשם ברצח שכנו בפתח תקווה

עודכן לאחרונה: 26.1.2023 / 11:22

לפי כתב האישום, אושר אגסי סחט באיומים את שלו קורוסטישבסקי, ולאחר שהאחרון הגיש תלונה במשטרה אגסי מימש את איומיו, דקר את שכנו במשך 4 שעות, ניסה להעלים את גופתו ולבסוף הצית אותה ושרף את ביתו. הוגשה בקשת מעצר עד תום ההליכים המשפטיים

אושר אגסי, החשוד ברצח שליו קורוסטישבסקי בפתח תקווה תוך דקירות והצתת גופתו. 22 בינואר 2023/קרין שגיא

הפרקליטות הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד צעיר בן 24 מפתח תקווה שרצח את שכנו והצית את גופתו ודירתו. לפי כתב האישום, אושר אגסי סחט באיומים את שלו קורוסטישבסקי, ולאחר שהאחרון הגיש תלונה במשטרה אגסי מימש את איומיו, דקר את שכנו במשך ארבע שעות, ניסה להעלים את גופתו ולבסוף הצית אותה ושרף את ביתו.

כתב האישום מייחס לאגסי עבירות של רצח בנסיבות מחמירות, הצתה, סחיטה באיומים שהובילה למעשה ושיבוש מהלכי משפט. בנוסף, הוגשה בקשה להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים.

האירועים החלו במהלך שנת 2021, אז ביקש אגסי משלו ללוות ממנו כסף, ושלו סירב. באוקטובר 2022 אגסי הגיע לדירתו של שלו ושוב דרש להלוות ממנו כספים, כששלו סירב, איים עליו שיכה אותו, יהרוג אותו ויצית את דירתו.

אושר אגסי, החשוד ברצח שליו קורוסטישבסקי בפתח תקווה תוך דקירות והצתת גופתו. 22 בינואר 2023. קרין שגיא
אגסי בבית המשפט, החודש/קרין שגיא

לאור האיומים, נתן לו שלו את הסיסמאות לאפליקציית הבנק, באמצעותן אגסי נטל בשמו הלוואה בסך 35 אלף שקלים, והעביר את הכספים לחשבונו. בעקבות הסחיטה, ולאחר שסירב להשיב את ההלוואה, שלו הגיש נגדו תלונה במשטרה. בעקבות זאת, אגסי החליט לנקום בו, להרוג אותו ולהצית את דירתו וכצעד ראשון החביא מתחת לדירתו של שלו מיכל דלק.

עוד בוואלה!

במשך 4 שעות, ב-70 דקירות והצתה: פוענח הרצח בפתח תקווה

לכתבה המלאה
שריפה בפתח תקווה, 30 בדצמבר 2022. ללא קרדיט, מערכת וואלה!
הבניין בפתח תקווה שבו התגורר ונרצח שלו, דצמבר 2022/מערכת וואלה!, ללא קרדיט

על פי כתב האישום, בחודש דצמבר החליט אגסי להוציא את התכנית לפועל. הוא הצטייד בסכין, כפפות וקטנוע ונסע לדירתו של שלו. ואז, במשך ארבע שעות, דקר אגסי את שלו בכל חלקי גופו תוך שהוא מקניט ומתעלל בו, בזמן ששלו שרוע על הרצפה ומתחנן שיפסיק. התחנונים לו עזרו ושלו מת במקום.

אז, לפי כתב האישום, אגסי נסע לביתם של קרובי משפחתו הסמוך לדירתו של שלו, לקח חומרי ניקוי, וסדין, וחזר לדירת שכנו. הוא עטף את גופתו של שלו, הוריד אותה לכניסה לבניין, וניסה ללא הצלחה להרים אותה לקטנוע כדי להעלים את גופתו.

בהמשך, עלה אגסי לדירה עם הדלק שהחביא, שפך אותו והצית את הדירה. לאחר מכן, שפך דלק על גופתו של שלו, הצית אותה ונמלט מהמקום. אגסי חנה את הקטנוע במקום מרוחק מביתו, כיסה אותו כדי למנוע את גילויו, והשליך שקית עם חפצים בהם עשה שימוש ברצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully