וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשך 4 שעות, ב-70 דקירות והצתה: פוענח הרצח בפתח תקווה

עודכן לאחרונה: 23.1.2023 / 8:24

שליו קורוסטישבסקי, נרצח לפני כחודש בדירתו בפתח תקווה, כשצעיר שהכיר הגיע לביתו ודקר אותו כ-70 פעמים. אחר כך, שפך עליו הצעיר חומרים כימים והחל להצית אותו ואת ביתו בכדי "להעלים את הגופה". היום, הוגשה נגד החשוד במעשה הצהרת תובע

אושר אגסי, החשוד ברצח שליו קורוסטישבסקי בפתח תקווה תוך דקירות והצתת גופתו. 22 בינואר 2023/קרין שגיא

שליו קורוסטישבסקי נרצח לפני כחודש בפתח תקווה בדקירות, וגופתו הוצתה. היום (ראשון) הוגשה נגד הרוצח הצהרת תובע, ופורסמו ממצאי החקירה. לפיהם החשוד במעשה , אושר אגסי צעיר בן 23 מראשון לציון, נכנס לביתו של קורוסטישבסקי ודקר אותו כ-70 דקירות לאורך 4 שעות תוך שהוא גוסס. עוד לפי ממצאי המשטרה, ניסה אגסי לגרור את הנרצח למקום אחר בניסיון "להעלים את הגופה" וכשזה לא צלח ניסה לטשטש ראיות ועל כן שפך חומרים כימיים על הנרצח והצית את גופתו.

לפני כחודש, התקבל במשטרה דיווח משונה בשעות הבוקר המוקדמות בדבר שריפה חשודה בת כמה מוקדי אש בדירה בפתח תקווה ומחוצה לה, בכניסה לבניין. כוחות כיבוי ומשטרה שהגיעו למקום זיהו גבר שרוף, עטוף בשמיכה בוערת וללא רוח חיים.

לפי ממצאי גורמי זיהוי פלילי וכן גורמי רפואה, התחזק אז החשד כי מדובר ברצח, ועל כן החלה יחידת ימ"ר מרכז לחקור את המקרה. בתום איסוף כלל הממצאים בזירה וכן עדויות השכנים ורקע הנרצח בגין סכסוך כספי עם אגסי, מיקדה היחידה את החשד כלפיו. הצעיר נעצר במסעדה בה סעד יחד עם אשתו וחבר נוסף, שנעצרו גם הם.

אושר אגסי, החשוד ברצח שליו קורוסטישבסקי בפתח תקווה תוך דקירות והצתת גופתו. 22 בינואר 2023. קרין שגיא
"קיבלנו מידע שאמר לקורבן במהלך הרצח: 'תמות כבר, תמות כבר'". אושר אגסי, החשוד ברצח/קרין שגיא

גורם במשטרה סיפר היום כי במהלך החקירה מסרו אגסי ואשתו גרסה לפיה השניים שהו בזמן הרצח בביתם. אך כשהגיעו השוטרים לבצע חיפוש בדירתם, נמצאה קסדה עליה כתמי דם התואמים לדם הנרצח, וכן מפתחות אופנוע איתו ככל הנראה נמלט אגסי מהזירה. עוד הוסיף הגורם, כי ככל הנראה הרצח תוכנן במשך כמה שבועות, וכי אגסי רכש טרם הרצח דלק ושמר אותו "לזמן המתאים".

"קיבלנו מידע שאמר לקורבן במהלך הרצח: 'תמות כבר, תמות כבר' ודקר אותו עשרות פעמים", סיפר הגורם. הוא הוסיף כי מיד לאחר הרצח נסע אגסי לקרובי משפחה, מבוגרים בשנות ה-80 וה-90 לחייהם וביקש מהמטפל שלהם, עובד זר, שיביא לו שקיות אשפה ואקונומיקה. משם חזר אגסי לזירה והחל להצית את הבית ולגרור את הגופה. אז, הבחין בו אחד השכנים ואגסי הצית את הגופה בכניסה לבניין. הגורם הוסיף ואמר כי חלק מסכין עם דם הנרצח נמצא באופנוע, וכי אף הנייד של קורוסטישבסקי נמצא אצלו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שריפה בפתח תקווה, 30 בדצמבר 2022. ללא קרדיט, מערכת וואלה
דקר אותו כ-70 דקירות לאורך 4 שעות תוך שהוא גוסס. תיעוד מהשריפה בפתח תקווה/מערכת וואלה, ללא קרדיט

שכן שגר באזור ועבר שם במקרה בדרכו לרכוש בפלאפל שליד הדירה סיפר "הייתי שם בעשר בלילה, היה שם קטנוע שעמד מול הבית, מספר הרכב היה מקופל וזה לא היה נראה נורמלי. יש לי גם קטנוע ובלט שלי שאין מספר. אני ממש מצטער שלא התקשרתי למשטרה. בדיעבד רק הבנתי שזה כנראה קשור. כואב וכבד לי על הלב שלא התקשרתי. אולי כל זה לא היה קורה. זה בן אדם עם ילדים. לא נתפס, אי אפשר לעכל את זה. ראיתי את זה תהיתי אם להתקשר למשטרה, אבל חשבתי זה בטח אופנוע שרק רוצה לעבור מצלמות מהירות".

בימים הקרובים יוגש נגד אגסי כתב אישום על ידי הפרקליטות בגין עבירות רבות, ובראשן רצח. זאת, בעוד לצעיר ישנו עבר הנוגע להצתה בבית הוריו, בגינו ריצה 18 חודשי מעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully